آخرین وضعیت عملیات آواربرداری در منطقه شهران/زیر آوار ماندن یکی از مفقودان حادثه شهران قطعی نیست

مدیر روابط عمومی مترو تهران با اشاره به دو کارگر مفقود شده در حادثه شهران گفت: وجود یکی از مفقودان که ایرانی و راننده بیل مکانیکی بوده، در زیر آوار قطعی است، اما وجود مفقودی دیگر در زیر آوار قطعی نیست و تنها با اتمام عملیات خاک‌برداری این موضوع مشخص می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایلنا، علی‌اکبر روح‌نواز درباره آخرین وضعیت عملیات آواربرداری در منطقه شهران با اعلام اینکه شب گذشته حفره ایجاد شده بر سطح خیابان با هماهنگی شهرداری پر شده است، گفت: در حال حاضر شرایط برای ترمیم لوله‌های آب و فاضلاب و گاز توسط دستگاه‌های ذیربط آماده است.

او با بیان اینکه در حال حاضرعملیات آواربرداری از داخل تونل‌ را آغاز کرده‌ایم، افزود: از آنجا که ترکیدگی لوله آب شهری باعث ورود مقادیر زیادی آب به داخل تونل‌‌ها شده بود که این موضوع لایه‌های گل و لجن را در تونل ایجاد و کار آوار برداری را سخت کرده است.

مدیر روابط عمومی مترو تهران با اشاره به دو کارگر مفقود شده در این حادثه گفت: وجود یکی از مفقودان که ایرانی و راننده بیل مکانیکی بوده، در زیر آوار قطعی است، اما وجود مفقودی دیگر در زیر آوار قطعی نیست و تنها با اتمام عملیات خاک‌برداری این موضوع مشخص می‌شود.

او در پایان تاکید کرد: به دلیل سختی شرایط و رعایت نکات ایمنی نمی‌توانیم کار را با سرعت بالا انجام دهیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم که این عملیات تا یکی دو روز آینده به پایان رسیده و با پیدا کردن فرد مفقود شده مایه تسلای دل بازماندگان شویم.

20106

کد خبر: 654463

وب گردی

وب گردی