امام جمعه گرمسار: دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار یک واحد بسیار پرخیر وبرکتی برای شهرستان گرمسار بوده است

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و در سالروز تاسیس این واحددانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار منشاء خدمات علمی، معنوی واقتصادی در شهرستان گرمسار بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی مهدی نژاد، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان گرمسار در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و در سالروز تاسیس این واحد دانشگاهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از بدو تاسیس تا به امروز منشاء خدمات علمی مهمی بوده و توانسته دانشمندان زیادی را تربیت و به جامعه تحویل دهد.

امام جمعه گرمسار که در مسجد امام جعفر صادق(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و در بیست و هشتمین سالروز تاسیس این واحد دانشگاهی سخن می گفت ضمن تبریک سالگرد تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از بدو تاسیس تا به امروز توانسته دانشمندان و فرهیختگان زیادی را تربیت و به جامعه تحویل دهد و تا به امروز توانسته برنیروی علمی کشور بیفزاید.

مهدی نژاد خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به جامعه را خدمت بسیار بزرگ و خوبی برشمرد وافزود: این واحد دانشگاهی هم از نظر علمی، معنوی و اقتصادی کمکی برای شهرستان گرمسار بوده وزمینه تحصیل افراد جویای علم در منطقه را فراهم و مانع از هجرت جوانان برای ادامه تحصیل به شهرهای مختلف شده است.

امام جمعه گرمسار با بیان اینکه همه ارکان دانشگاه منشاء خیر و برکت بوده اند گفت: ساختمان های دانشگاه هم توانسته منشاء خیرات و برکات خوبی باشد.

وی گفت: سرمایه علمی هر کشوری بر سرمایه های دیگر ترجیح داده می شود وکشور غنی به کشوری گفته می شود که از نظر علمی غنی باشد.

مهدی نژاد به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تسلیم شدن دنیا به خاطر پیشرفت های علمی ایران اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بیان فرمودند: اگر دنیا تسلیم جمهوری اسلامی ایران شده به خاطر پیشرفت های علمی است که در زمینه های مختلف صورت گرفته است.

وی اظهار امیدواری کرد دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار که از ابتدا با دو کلاس آموزشی فعالیت خود را آغاز کرد و امروز گسترش قابل توجهی یافته است و دانشمندان و استادان خوبی مشغول تدریس هستند و یک واحد بسیار پرخیر و برکتی است، بتواند بر خدماتش بیفزاید.

20101

کد خبر: 655009

وب گردی

وب گردی