رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خورموج:  یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی تولید علم و ثروت است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج گفت: یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی تولید علم و ثروت است.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا چمکوری در نشست با اساتید بسیجی که به مناسبت روز ملی بسیج اساتید و شهادت شهید دکتر مصطفی چمران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج برگزار شد بیان کرد: بسیج یک جریان ریشه‌دار مکتبی است که ریشه در انقلاب اسلامی دارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج افزود: بسیج با بصیرت و آگاهی عمیق در همه میدان‌ها مختلف با استوار در مقابل تمام توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی ایستاده است و نقش بسیار مؤثری در حیات و تداوم انقلاب و حرکت مردم ایران اسلامی ایفا می‌کند.

وی ادامه داد: بسیج در گلزار معطر انقلاب اسلامی روییده و هرروز شاهد تنومندتر و ریشه‌دارتر شدن آن درزمینهٔ های مختلف هستیم.

چمکوری یادآور شد: »آرامش و آسایش امروز که در سرزمین ایران اسلامی وجود دارد مرهون و مدیون ایثار، شجاعت، شهامت و از خودگذشتگی بسیجیانی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خورموج تأکید کرد: بسیجیان همواره در دفاع از کیان نظام اسلامی پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز باهمت و تلاش جهاد گونه خود درزمینهٔ علمی از توان عظیم خویش برای آبادانی، پیشرفت و عدم وابستگی به جهان غرب در عرصه‌های مختلف علمی و فرهنگی عمل می‌کنند.

وی اضافه کرد: اساتید و دانشجویان با آگاهی و شناخت مقتضیات زمانه و با بهره‌گیری از شورونشاط بسیج و بسیجیان در عرصه‌های مختلف علمی تعقل و تدبیر که از ملزومات محیط‌های دانشگاهی است نقش تأثیرگذار و ارزشمند خود را ایفا کنند تا افق‌های روشن و جدیدی از فرهنگ و دانش را به روی خود و جامعه بگشایند زیرا یکی از ملزومات تحقق اقتصاد مقاومتی تولید علم و ثروت است.

چمکوری ضمن تجلیل از رشادت‌های شهید چمران و تأکید بر الگو گیری اساتید و دانشجویان از این فرمانده شجاع در دوران مقدس گفت: شهید دکتر چمران فرماندهی شجاع، مهربان و عارف بود و نگاه وی در تمام دوران یک نگاه والایی بود که در عین شجاعت، قلبی مهربان داشت.

20101

کد خبر: 655415

وب گردی

وب گردی