وزیر بهداشت به تماشای « مجلس ضربت زدن» نشست

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور در مجموعه تئاتر شهر از نمایش «مجلس ضربت زدن» در تالار اصلی دیدن کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تئاتر شهر، سیدحسن هاشمی با تعدادی از هنرمندان از جمله رضا یزدانی، علی معلم، علی اوجی، علیرضا افکاری، یغما گلرویی، افشین مقدم، شب گذشته(سه شنبه) «مجلس ضربت زدن» به کارگردانی محمد رحمانیان را به تماشا نشست.
محمد رحمانیان بعد از پایان اجرای چهارم نمایش ضمن تقدیر از حضور وزیر بهداشت و سایر هنرمندان در این اجرا گفت: شب گذشته برای استاد عباس کیارستمی جشن تولدی را گرفتیم، چندی پیش در مراحل درمانی وی مشکلاتی پیش آمده بود که دکتر هاشمی با ورود به موقع به ماجرا درصدد رفع مشکل برآمد بنابراین جا دارد در حضور شما، از وی به جهت این پیگیری تشکر کنم.
وی افزود: قصد داشتم اجرای نمایش «مجلس ضربت زدن» را به دکتر هاشمی تقدیم کنم اما به جهت اینکه وی کمی دیر به اجرای ما رسید، اجرای امشب را به همسرشان دکتر لیلی کوچک زاده فوق متخصص بیماری های کودکان تقدیم می کنم.
رحمانیان ادامه داد: خوشحالیم که دکتر هاشمی قبل از اینکه در سمت دولتی حضور داشته باشد، از چشم پزشکان مطرح کشور بوده و تاکنون خدمات قابل توجهی را نیز ارائه کرده است.
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم بعد از صحبت های رحمانیان با حضور در پشت صحنه نمایش با عوامل اجرایی دیدار و گفت وگو کرد.
«مجلس ضربت زدن» به نویسندگی بهرام بیضایی هر روز ساعت 21 حتی شنبه ها در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

505502

کد خبر: 655675

وب گردی

وب گردی