آرام طبع: با خواسته دایی پرسپولیسی شدم/ برانکو روی من حساب کرده است

مدافع جدید پرسپولیس گفت: چند پیشنهاد دیگر هم داشتم اما دایی به من گفت که به پرسپولیس بروم.

به گزارش ایسکانیوز، محمد آرام طبع پس از پیوستنش به پرسپولیس اظهار داشت: من متولد 18 بهمن سال 1363 هستم. اصالتا خوزستانی هستم و در شهرستان بهبهان، روستای اسد به دنیا آمدم.

وی در ادامه افزود: من امروز به باشگاه پرسپولیس آمدم. دوست دارم سال خوبی را با هواداران رقم بزنیم و خاطرات تلخ فصل گذشته را با گرفتن جام از بین ببریم.انشاالله بتوانیم در آسیا هم سربلند باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.

مدافع فصل پیش صبای قم در ادامه خاطرنشان کرد: چند پیشنهاد دیگر داشتم. اما با صحبتی که با علی دایی انجام دادم او از من خواست به پرسپولیس بروم و گفت که به اینجا بیایم تا به این تیم کمک کنم. برانکو هم به من گفت که روی من حساب کرده است و نمی خواهد مرا روی نیمکت بنشاند. من هم به او گفتم مطمئن باشید بهترین بازیهایم را انجام می دهم و در هر تیمی که بودم نفر اول پستم بودم.

وی همچنین اذعان داشت: با لباس صبا رو در روی استقلال و پرسپولیس بازی کردم. تماشاگران پرسپولیس بسیار فوتبال را خوب می فهمند. مطمئنا بازی کردن در ورزشگاه آزادی با حضور صدهزار نفر و با پرچم های قرمز حس و حال دیگری دارد. من هم امیدوارم با بازی های خوبم در دل هواداران پرسپولیس برای خودم جا پیدا کنم.

604/601

کد خبر: 655987

وب گردی

وب گردی