ساخت سیستم BCS از سوی سازندگان داخلی در فازهای ٢٠ و ٢١

سرپرست طرح توسعه فازهای ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی گفت: نخستین بار سیستم BCS (سیستم کنترل پالایشگاه) از سوی سازندگان داخلی ساخته شده در پالایشگاه فازهای ٢٠ و ٢١ به کار گرفته شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا،علیرضا عبادی صبح امروز ( شنبه، ٥ تیرماه) در حاشیه بارگیری سکوی فاز ٢١ پارس جنوبی که هم اکنون در یاردخرمشهر در حال انجام است، در جمع خبرنگاران گفت: بیش از ٦٥ درصد از تجهیزات به کار گرفته شده در پالایشگاههای فازهای ٢٠ و ٢١ ازسوی سازندگان داخلی تامین شده است.

وی با اشاره به ساخت سیستم BCS ( سیستم کنترل پالایشگاه) از سوی سازندگان داخلی برای نخستین بار، تصریح کرد: هم اکنون این سیستم در پالایشگاه فازهای ٢٠ و ٢١ به کار گرفته شده و از امنیت بالایی برخوردار است.

سرپرست طرح توسعه فازهای ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی ادامه داد: همچنین ١٩٨ دستگاه پمپ این پالایشگاه از سوی سازندگان داخلی تامین شده است.

به گزارش شانا، بارگیری سکوی فاز ٢١ پارس جنوبی با ظرفیت یک میلیارد فوت مکعب هم اکنون در یاردخرمشهر در حال انجام است. قرار است این سکو به همراه سکوی ١٩A با بارج ابوذر به سمت موقعیت خود در خلیج فارس حرکت کند. براساس برنامه ریزی انجام شده امسال فازهای ٢٠ و ٢١ پارس جنوبی با ظرفیت ٢ میلیارد فوت مکعب گاز طبیعی وارد مدار می شود.

607/601

کد خبر: 656440

وب گردی

وب گردی