تقدیر فرماندار شهرستان  دشتی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی

فرماندار شهرستان  دشتی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، غلامرضا مهرجو در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دشتی از فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان دشتی تقدیر کرد و بیان کرد: تعامل خوب، سازنده و مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی با دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی شهرستان قابل‌تقدیر است.

فرماندار شهرستان دشتی با اشاره به نام‌گذاری اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری یادآور شد: بار سنگین بخش وسیعی از اقتصاد مقاومتی که به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ‌شده بر دوش واحدهای دانشگاهی به‌خصوص دانشگاه آزاد اسلامی که رویکرد آن توسعه محور است است.

وی اضافه کرد: اگر فرهنگ را مجموعه آداب‌ورسوم در نظر بگیریم فرهنگ ریل تکامل یک جامعه است.

نایب‌رئیس شورای فرهنگ عمومی دشتی اضافه کرد: فرهنگ خط‌مشی آینده جامعه را ترسیم می‌کند و شورای عمومی در مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه تأثیر گزار است و باید مصوبات آن عملیاتی شود.

فرماندار شهرستان دشتی افزود: برای هر کار اولین چیزی که به ذهن متبادر می‌شود فرهنگ‌سازی است و نمونه آن فرهنگ‌سازی بستن کمربند ماشین بود که در کاهش تصادفات مؤثر بود.

وی ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف از اقدامات مهم در اقتصاد مقاومتی است و متأسفانه الآن پسماندهای سفره ما دو برابر جمعیت کشور را سیر می‌کند.

مهرجو اضافه کرد: در تحقق شعار سال دولت موفق شد تورم را نقطه‌به‌نقطه تک‌رقمی کند و عزم مسئولین در تحقق این مسئله جدی است.

20101

کد خبر: 656641

وب گردی

وب گردی