سیزدهمین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

سیزدهمین جلسه شورای تخصصی پژوهش و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل با حضوردبیرهیات امنا ، رئیس دبیرخانه هیت امنای استان و روسای واحدهای دانشگاهی و اعضای شورای پژوهش و فناوری استان  در سالن اجلاس دانشکده فنی واحداردبیل برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، رییس شورای تخصصی پژوهش و فناوری استان اردبیل در این جلسه از تهیه پرو پوزال تاسیس مرکز رشد و فناوری در زمینه فناوری اطلاعات وارتباطات خبرداد.

محمدضعیفی زاده بیان کرد: پیشرفت و توسعه ی دانشگاه منوط به فعالیت های پژوهش محور با رویکرد کاربردی و تبدیل آن به ثروت از اهداف واحدهای دانشگاهی مستقر در استان است .

وی گفت: ارایه اولویتهای تخصصی پژوهشی از سوی اعضای هیئت علمی در جهت پویایی و بروز نمودن اطلاعات و سوق دادن اعضا به تخصصی تر شدن زمینه فعالیتی خود، بطور جدی از سوی شورای تخصصی پژوهش و فناوری و معاونین پژوهش و فناوری پیگیری می شود و هرگونه ادامه فعالیت و ارتقاء اعضاء منوط به فعالیت در حوزه ی اولویتی خود اعضاء است.

در این جلسه، دبیر تخصصی شورای پژوهش و فناوری استان اردبیل ضمن ارایه گزارش از روند شرکتهای اقتصادی و امور دانش بنیانی دانشگاه های آزاد اسلامی استان، از واحد های دانشگاهی استان خواست نسبت به رعایت سلسله مراتب اداری اخذ مجوز فعالیت طبق راهنمای ارائه شده در قالب سی دی اقدام کنند.

علی راهنمایی آماری از کم و کیف این شرکتها و همچنین چگونگی اعطای پژوهانه به اعضای هیئت علمی ارایه کرد.

در این جلسه بعد از شور و مشورت و بررسی های لازم، 6 طرح پژوهانه واحد اردبیل؛ طرح دانش بنیان فرهنگی عقیقانه واحد خلخال، طرح اقتصادی و سرمایه گذاری گلخانه جوار نیروگاه واحد گرمی، BP مرکز رشد و فناوری اطلاعات وارتباطات استان اردبیل و همچنین نماد دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل در قالب لوح و تندیس عقیقانه واحد خلخال مورد تصویب قرار گرفت.

20101

کد خبر: 656663

وب گردی

وب گردی