دانشجوی واحد رودهن به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزیده شد

دانشجوی کارشناسی ارشد واحد رودهن به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزیده شد.

به گزارش ایسکانیوز، ساناز پورعلی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشدکشاورزی گرایش زراعت واحد رودهن، پس از آنکه به عنوان دانشجوی نمونه این واحد دانشگاهی انتخاب شد و مورد تجلیل قرار گرفت، به عنوان دانشجوی نمونه دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران نیز برگزیده شد که قرار است در برنامه‌ دیگری از وی قدردانی شود.

وی علاوه بر کارنامه آموزشی موفق، چندین مقاله علمی- پژوهشی و ISI، طرح پژوهشی و کتاب منتشر کرده است.

براساس این گزارش، طرح انتخاب دانشجوی نمونه از سال گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد. بر اساس این طرح ،هر ساله در واحدهای دانشگاهی و از گروه‌های مختلف آموزشی همچون فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی و... یک نفر به عنوان دانشجوی نمونه انتخاب و در سطح واحد مورد تجلیل قرار می‌گیرد. سپس دانشجویان نمونه واحدهای دانشگاهی هر استان، در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان مربوط نیز به رقابت پرداخته و در پایان دانشجوی نمونه استانی انتخاب می‌شود.

در مرحله بعد هم دانشجویان نمونه 31 استان‌ دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشوری مورد ارزیابی قرار گرفته و دانشجوی نمونه کشوری از بین آنها انتخاب خواهد شد.

بر اساس آیین‌نامه انتخاب دانشجوی نمونه، دانشجوی نمونه کشوری، دانشجویی است که حداقل نیمی از واحدهای درسی خود را گذرانده و در هر سه بخش آموزشی، پژوهشی - فرهنگی، اجتماعی حائز امتیاز مناسب باشد.

20101

کد خبر: 656730

وب گردی

وب گردی