"پدر یک دقیقه ای" نمایشی روانشناسانه درباره خانواده

نمایش "پدر یک دقیقه اى" به نویسندگى و کارگردانى رضا فیاضى، بازیگر و کارگردان تئاتر وتلویزیون به روى صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، رضا فیاضى خالق این اثر با اعلام آماده سازى نهایى گروه براى اجرا، در مورد آن گفت: این اثر نمایشى نوشته خودم است و براساس مجموعه مطالب روانشناسی که پروفسور اسپنسر جنسون نوشته، به نگارش در آمده است.

"پدر یک دقیقه ای" نمایشی روانشناسانه درباره خانواده، رابطه والدین با فرزندان و رفتار فرزندان با پدر و مادرشان است بنابراین مخاطبانش هم خانواده ها و هم فرزندان هستند و از آنجایی که بیشتر کودکان با خانواده هاى خود به دیدن نمایش خواهند آمد، این نمایش صرفا یک نمایش کودک نخواهد بود، بلکه تلفیقى از کار کودک و کار بزرگسال است.

نویسنده این نمایش معتقد است که این اثر نمایشى که با تحقیق و پژوهش هاى جدى در حوزه کودک نگاشته شده است مى تواند در زمینه روانشناسى کودک تاثیر بسزایی داشته باشد.

فیاضى درباره موضوع این نمایش افزود: این نمایش اثری خانوادگی و درباره یک خانواده چهارنفره که دو فرزند دارند، مى باشد.

در این نمایش مادر خانواده در یک منازعه خانوادگی می میرد و بچه ها پدرشان را مقصر این اتفاق می دانند. حالا پدر باید زیر بار غم از دست دادن همسرش بچه ها را نیز به درستی تربیت و بزرگ کند.

همچنین کارگردان این اثر درباره افتتاحیه این نمایش گفت: زنگ شروع اجرای نمایش "پدر یک دقیقه اى" روز یک شنبه ١٣ تیر ماه ٩٥ ساعت٢٠ به دستان " پدر سینمای ایران " استاد جمشید مشایخى به صدا در خواهد آمد که این مساله افتخارى براى گروه خواهد بود.

عوامل نمایش پدر یک دقیقه ای عبارتند از: نویسنده و کارگردان: رضا فیاضی. بازیگران: حامد زحمتکش، آنالی شکوری، امیرعلی رادمنش، یاسمن رادمنش و رضافیاضی.

وى در ادامه با اشاره به تاریخ تولدش که ١٥ تیرماه است عنوان کرد: انتشارات بوتیمار به این مناسبت قول داده است که مجموعه دفتر سوم اشعارم با نام "دریا از چشمان تو بر مى آید" در همان روز افتتاحیه نمایش رونمایى شود و احتمالا در کنار افتتاحیه این نمایش شاهد رونمایى از کتاب اشعارم نیز خواهیم بود.

از رضا فیاضى بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون که در کنار این حرفه هرازگاهى دست به قلم هم مى شود تا کنون کتابهاى: بازیگر، بانوى نیلوفرى، مردى با لاک قرمز، مجموعه داستان صندوقچه اسرار آمیز، و مجموعه نمایشنامه هاى کودک عصاى کارگشا، ت مثل تیاتر، لولوى آوازخوان منتشر شده است.

لازم به ذکر است این نمایش از یک شنبه ١٣ تیرماه تا آخر مرداد ماه هر شب ساعت ٢٠ در سالن تالار هنر واقع در میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبى، جنب ورزشگاه شیرودى، خیابان ورزنده به روى صحنه خواهد رفت.

505502

کد خبر: 657163

وب گردی

وب گردی