روز قدس، روز مبارزه با سرمنشاء برهم زدن امنیت بین‌المللی است ‌

‌نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: روز قدس، روز مبارزه با سرمنشاء برهم زدن امنیت بین‌المللی است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایسنا، فرهاد فلاحتی گفت: روز قدس با اعلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، به عنوان ابتکاری از سوی جمهوری اسلامی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی است.

فلاحتی اظهار کرد: مردم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که با سرمنشاء تروریسم بین‌المللی یعنی رژیم صهیونیستی مقاومت جدی دارند.

وی با بیان این‌که «روز قدس را حضرت امام (ره)سال‌ها پیش به عنوان روز اسلام نام برده‌اند» ادامه داد: با توجه به شرایط موجود همچنین شرایطی که در سوریه، افغانستان، عراق و یمن داریم و دخالت رژیم صهیونیستی علیه اسلام، روز قدس امسال حضور مردم چشم‌گیرتر و پررنگ‌تر خواهد بود.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: روز قدس نه تنها برای ایران که برای سایر کشورهای جهان اسلام است.

فلاحتی با بیان این‌که «یکی از مصادیق صدور انقلاب اسلامی روز قدس است» عنوان کرد: این روز در بسیاری از کشورهای اسلامی با شکوه برگزار می‌شود و مردم هم با حضور خود در راهپیمایی روز قدس نشان خواهند داد که که سرمنشاء همه ترورها رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان این‌که «ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با ظلم ستیزی است» یادآور شد: نفس مظلومیت مردم به خصوص مسلمانان مورد توجه نظام جمهوری اسلامی بوده و با رژیم صهیونیستی که نماد ظلم بوده مخالفت داریم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه با بیان این‌که «اسرائیل در مقابل اسلام از بین رفتنی است» افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل ظلم و کودک‌کشی در فلسطین و لبنان و دخالت‌های بی جا در امور کشورهای اسلامی از بین رفتنی است.

فلاحتی با اشاره به این‌که «روز قدس نماد استکبارستیزی است» خاطر نشان کرد: حضور مردم هرساله بیانگر این است که مردم با لب روزه در گرمای تابستان نفرت خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

202

کد خبر: 657996

وب گردی

وب گردی