دو تفاهم نامه همکاری علمی و پژوهشی در واحد تهران شرق امضا شد

تفاهم نامه همکاری واحد تهران شرق با دفتر تحقیقات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در حوزه علمی و پژوهشی منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز سرهنگ دکتر غلامرضا ذاکری پور رییس دفتر تحقیقات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به نمایندگی از طرف سردار سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ به همراه هیات همراه در دفتر ریاست واحد تهران شرق حضور یافت و به بحث و تبادل نظر در خصوص زمینه های همکاری های علمی تحقیقاتی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق و این مرکز پرداخت و از حضور استادان و دانشجویان پژوهشگر واحد تهران شرق برای همکاری با این مرکز استقبال کرد.

دکتر ابراهیم حلاجیان رییس واحد تهران شرق ضمن ابراز رضایت از انعقاد تفاهم نامه، همکاری بین دو مرکز را نقطه عطفی در راه توسعه همکاری های فی مابین ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم دانشجویان و استادان واحد بتوانند به نحو مقتضی از مفاد این تفاهم نامه بهره مند شوند.

تفاهم نامه همکاری با شرکت آرشانیک آوید در راستای ارتباط با صنعت دانشگاه ها

همچنین در تفاهم نامه ای که با شرکت آرشانیک آوید مجری استداندار ایزو در ایران با واحد تهرن شرق بسته شد مقدمات همکاری جهت برگزاری و پشتیبانی دوره های آموزشی ایزو با همکاری واحد تهران شرق مورد بررسی قرار گرفت.

مهدی رفتاری نماینده شرکت آرشانیک آوید ضمن ابراز خرسندی از انعقاد این تفاهم نامه افزود انشا اله واحد تهران شرق اولین واحد دانشگاهی خواهد بود که موفق به اخذ استاندارد بین المللی ایزو خواهد شد.

حلاجیان رییس واحد تهران شرق نیز در مراسم توشیح و تبادل تفاهم نامه همکاری نسبت به توسعه فعالیت های واحد و همکاری های اقتصادی آینده ابراز امید واری کرد و حرکت به سوی افزایشدر آخر غیر شهریه ای تاکید کرد.

20101

کد خبر: 658830

وب گردی

وب گردی