دکتر میرزاده: کلیه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مقابله با تخلف و تخطی از مقررات دانشگاه عزم جدی داشته باشند

بیست و دومین جلسه شورای راهبردی امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر میرزاده و اکثریت اعضا برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه کلیه مسولان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در راستای مقابله با تخلف و تخطی از مقررات باید عزم جدی داشته باشند، گفت: تمامی ارکان و حوزه های مختلف دانشگاه باید بر رعایت بیش از پیش مقررات دقت و جدیت داشته باشند. و به همین دلیل هریک از واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی مستمرا و منظما بازرسی و حسابرسی می شوند و امر حفاظت از حقوق دانشگاه بعنوان یک امر مهم در راس برنامه های دانشگاه است.

درخواست بخشش تعدادی از محکومین به استفاده از مدارک مجعول با شکایت دانشگاه آزاد اسلامی دستگیر و در حال تحمل کیفر جرم استفاده از سند مجعول هستند مطرح و با توجه به اینکه این قبیل جرائم مرتبط با حقوق کلیه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه است به دلیل مغایرت با نظم عمومی و شأن دانشگاه آزاد اسلامی و جایگاه دانش آموختگان به اتفاق آراء مردود شناخته شد و مقرر گردید به تمامی متقاضیان اعلام شود، امکان اعلام گذشت برای استفاده از تخفیف در مجازات میسر نیست.

همچنین در این شورا بر پیگیری قاطع پرونده های مربوط به جعل علی الخصوص جعل های سازماندهی شده تا ریشه کنی کامل این جرم که موجب لطمه جدی به حیثیت و کیان دانشگاه شده است، تاکید و از اقدامات دفتر حقوقی در این راستا قدردانی شد.

20101

کد خبر: 658904

وب گردی

وب گردی