«شریعتی بدون روتوش» در آخرین شماره نسیم بیداری+عکس

به گمانم پرونده بسیار شیرین و جذاب و خواندنی است که با سبکی متفاوت به بیان احوالات شخصی شریعتی پرداخته شده است. معلم انقلاب و سلسله جنبان روشنفکری دینی در ایران، حق بزرگی گردن نسل هایی از جوانان این سرزمین داشته است که در چندین شماره و به انحاء مختلف کوشیده ایم آن را ادا کرده باشیم

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی طباطبایی، مدیرمسئول ماهنامه "نسیم بیداری" با انتشار طرح روی جلد آخرین شماره این ماهنامه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:
«هفتادمین شماره نسیم بیداری فردا، سه شنبه در سراسر کشور توزیع خواهد شد. روایت کاملا بدیع و متفاوت و منتشرنشده ای از زندگی و زمانه دکتر علی شریعتی را در "شریعتی بدون روتوش" می توان دید. به گمانم پرونده بسیار شیرین و جذاب و خواندنی است که با سبکی متفاوت به بیان احوالات شخصی شریعتی پرداخته شده است. معلم انقلاب و سلسله جنبان روشنفکری دینی در ایران، حق بزرگی گردن نسل هایی از جوانان این سرزمین داشته است که در چندین شماره و به انحاء مختلف کوشیده ایم آن را ادا کرده باشیم. شماره هفتاد نسیم پرونده ای هم راجع به بحران ٢٠٠٠روزه سوریه و پرونده جذابی درباب فرهنگ موسیقی مردمی را در بردارد»

کد خبر: 659037

وب گردی

وب گردی