رونالدو: ثبت رکورد هم همیشه زیباست

بهترین بازیکن دیدار پرتغال و ولز می‌گوید تیم ملی کشورش بازیکنان خوب زیادی دارد و فقط تکیه‌اش بر او نیست.

به گزارش ایسکانیوز، کریستیانو رونالدو که در پیروزی 2 بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) تیم ملی فوتبال پرتغال مقابل ولز خوش درخشید و با زدن یک گل و تأثیر مستقیم روی گل دوم در نهایت به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، گفت: ما بر این باوریم که در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. به شخصه خیلی خوشحالم. این چیزی بود که پس از فتح لیگ قهرمانان اروپا به دنبالش بودم.

وی افزود: قلباً ایمان داشتم که می‌توانیم تا مراحل پایانی یورو 2016 پیشروی کنیم. شاید ما آن طور که می‌خواستیم، این جام را شروع نکردیم، اما این مسابقات یک دوی 100 متر نیست و در واقع همانند یک ماراتن است. ما از مرحله گروهی عبور کردیم و خود را به مراحل حذفی رساندیم. وقتی به نانی، رناتو سانچس و ریکاردو کوارشما نگاه می‌کنید که در گلزنی هم موفق بوده‌اند، پس می‌شود دید که ما یک تیم هستیم. پرتغال فقط رونالدو نیست.

رونالدو که حالا با 9 گل زده به همراه میشل پلاتینی، بهترین گلزن تمامی ادوار تاریخ رقابت‌های یورو است، در ادامه عنوان کرد: مهمترین چیز این بود که تیم به این باور برسد که می‌توانیم تا فینال برسیم. تبریک به فرناندو سانتوس (سرمربی تیم)، تبریک به کادر پزشکی تیم و تمامی کسانی که در کنار ما تلاش کردند. ثبت رکورد هم همیشه زیباست. پیش از این رکوردهای زیادی را شکسته‌ام و همچنان به دنبال ثبت رکوردهای جدید برای تیم باشگاهی و تیم ملی کشورم هستم، اما این رکوردها خود به خود می‌آیند و مهمترین چیز رسیدن به فینال بود.

ستاره 31 ساله پرتغال در پایان خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم و به هم‌تیمی‌هایم خیلی افتخار می‌کنم. من و بازیکنان دیگر تیم همیشه رویای بودن در فینال را داشتیم و حالا در جایگاهی هستیم که می‌خواستیم. همیشه رویای قهرمانی با پرتغال را داشتم و اکنون تنها یک گام تا تحقق یافتن این رویایم باقی مانده است. رویاپردازی آزاد است، پس بهتر است به رویاپردازی‌ ادامه بدهیم.

601/604

کد خبر: 659856

وب گردی

وب گردی