پیام فلاحت پیشه خطاب به مردم کرمانشاه  پس از ترور نافرجام/ تروریست ها مزدور خارجی بودند

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو پس از ترور نافرجام خود پیامی خطاب به مردم استان کرمانشاه صادر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در این پیام که در کانال تلگرامی حشمت الله فلاحت پیشه خطاب به مردم کرمانشاه منتشر شده آمده است: مردمان "اهل حق" و "اهل سنت" برادران من هستند و همواره خادم آنها خواهم بود. تروریست ها مزدور خارجی بودند و مذهب آنها در دستگاههای اطلاعاتی خارجی تعیین می شود، پس مواظب فتنه گری دشمنان این مرز و بوم باشید

در این پیام همچنین آمده است: امروز تشییع عزیزانمان را باشکوه برگزار کنیم تا باردیگر دشمن را یادآور شویم که صلابت نظام و همبستگی دلهایمان، حاصل خون شهیدان است. هیچ وقت صحنه مظلومیت این بهترین عزیزانم را در آن صحنه ناجوانمردانه ترور فراموش نخواهم کرد.

وی در ادامه این پیام آورده است: به خاطر محدودیت های پیش آمده نتوانستم میزبان عیادت های دلگرم کننده شما باشم، هزار فتنه مزدوران نمی تواند مانع روابط صمیمانه ما شود، بزودی با برداشته شدن ملاحظات امنیتی به میان شما خواهم آمد. بعد از سال ها محرومیتم از مهر پدر و مادر، دیروز باردیگر خدارا بخاطر دلسوزی ها و دعاهای پدرانه و مادرانه شما شکر گفتم.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان این پیام تاکید کرد: برخود واجب می دانم از زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و اطلاعات تشکر نمایم.

گفتنی است؛ حشمت الله فلاحت پیشه همچنین در عیادت فرماندار و اعضای شورای تامین اسلام آباد گفت:حادثه تروریستی در خارج از مرزها برنامه ریزی شده بود و ارتباطی به امنیت منطقه ندارد

204/201

کد خبر: 660805

وب گردی

وب گردی