اجرای ١٠ هزار مورد عملیاتی در کارگاه مرکزی مجتمع پارس جنوبی

رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی از انجام ١٠ هزار و ٧٧١ مورد تعمیرات و ساخت قطعات این کارگاه در سال گذشته خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از شانا، عباس صیادی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و تحقق چشم انداز ١٤٠٤ مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات این مجتمع بعنوان یکی از جلوه‌های آشکار در عرصه‌ نوآورانه‌ تعمیرات و ساخت قطعات، قدمهای بزرگی در مسیر اقتصاد مقاومتی برداشته است.

وی افزود: با تکیه بر دانش روز و با هدف بومی‌سازی قطعات و تجهیزات پالایشگاهی، با تلاش متخصصان جوان مجتمع در سال گذشته افزون بر ١٠ هزار و ٧٧١ مورد تعمیرات و ساخت قطعات در کارگاه مرکزی محقق شده است.

صیادی تاکید کرد: این دستاوردهای مهم با ١٩١ و ٣٦٤ نفر_ ساعت کار و با ایجاد زیر ساختهای لازم در جهت افزایش میزان بهره‌وری نیروی انسانی و شاخصهای حوزه تعالی سازمانی مجتمع به دست آمده است.

وی به حرکت پرشتاب کارگاه مرکزی مجتمع در مسیر توسعه‌ پایدار اشاره و اعلام کرد: میزان شاخص بهره‌وری نیروی انسانی در سال ٩٤ معادل ٦٩ درصد بوده که این مقدار نسبت به سال پیش از آن، ١٣ درصد افزایش داشته است.

رئیس کارگاه مرکزی تعمیرات و ساخت قطعات مجتمع گاز پارس جنوبی به شاخصهای زمان‌بندی انجام کار و میزان پیشرفت فعالیتهای موثر کارگاهی در سال ٩٤ نیز اشاره و تصریح کرد: میزان شاخص زمان‌بندی انجام کار در سال گذشته به رشد ٦٢ درصد و میزان پیشرفت فعالیتهای موثر کارگاهی نیز به رشد ٨٨ درصد رسیده که نسبت به سال پیش از آن به ترتیب، ٢٨ و هفت درصد افزایش داشته است.

به گفته‌ وی، این کارگاه با ارائه خدمات فنی و مهندسی دانش بنیان به صنایع، پروژه‌های در حال احداث و واحد‌های برون سازمانی با هدف درآمد‌زایی توانسته است گام بلندی در جهت تبدیل از واحد پشتیبان به واحد مولد سرمایه بردارد.

607/602

کد خبر: 661189

وب گردی

وب گردی