با آمدن خارجی های جدید، ماریچ و لوبانف از پرسپولیس می روند!

احتمال جدایی ماریچ و لوبانف از جمع سرخ پوشان و پیوستن بایکنان جدید به پرسپولیس.

به گزارش ایسکانیوز، پس معرفی دو بازیکن جدید که امروز برای توافق و بستن قرارداد به تهران آمده اند بازار شایعات اطراف سرخ پوشان دوباره داغ شد. ولادیمیر پریمیوف و الکسی پلی یانسکی مدافع و مهاجم اوکراینی که سابقه بازی در تیم‌های شاختار دونتسک و متالیس را دارند بامداد امروز شنبه وارد تهران شدند تا مذاکرات نهایی انجام شود. باتوجه به این که برانکو با پیوستن این دو بازیکن به جمع سرخ پوشان موافق است احتمال جدایی چند بازیکن وجود دارد.

لوکا ماریچ:

لوکا ماریچ توسط مدیربرنامه های خود به مسوولان پرسپولیس اعلام کرده بود در صورتی قرارداد خود را تمدید خواهد کرد که مطالبات فصل گذشته و همچنین بخشی از قرارداد فصل جدید را دریافت کند. در این رابطه گفته می شد با توافقات صورت گرفته او به اردوی اوکراین پرسپولیس اضافه خواهد شد اما چنین اتفاقی رخ نداد تا زمزمه عدم توافق طرفین به گوش برسد.

باید دید طی روزهای باقی مانده تا فصل جدید لیگ برتر ماریچ به جمع سرخپوشان اضافه خواهد شد یا گزینه اوکراینی جانشین این مدافع خواهد شد. مدافع اوکراینی پرسپولیس گفته می شود شب گذشته به تهران آمده تا مذاکرات خود را با مسوولان پرسپولیس دنبال کند و باید دید در نهایت چه تصمیمی در این باره گرفته خواهد شد.

الکساندر لوبانف:

دروازه بان ازبکستانی پرسپولیس که در فصل گذشته به دلیل مشکلات درون دروازه این تیم راهی پرسپولیس شد نتوانست رقابت با سوشا مکانی را به سود خود کند و غالبا نیمکت نشین بود. این مساله در فصل جدید هم با توجه به حضور علیرضا بیرانوند برای او وجود خواهد داشت تا او تصمیم به ترک پرسپولیس بگیرد.

لوبانف که دروازه بان اول ازبکستان در مسابقات انتخابی جام جهانی محسوب می شود نمی خواهد با نیمکت نشینی جایگاهش را در ازبکستان از دست بدهد و با پیشنهادی که یکی از تیم های کشورش در دست دارد احتمالا از این تیم جدا شود. این جدایی احتمالی می تواند آنتونی گولتس را به عنوان سهمیه آسیایی پرسپولیس معرفی کند تا سرخپوشان سه سهمیه دیگر خارجی نیز در اختیار داشته باشند.

604/601

کد خبر: 662204

وب گردی

وب گردی