فیلم های سینمایی بامدادی شبکه یک سیما

از بامداد امشب فیلم های سینمایی دوباره زندگی کن، گلوله شبح، ناخدا خورشید، حکم ، پناهگه و تبانی بزرگ از شبکه یک پخش می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، جشنواره فیلم های سینمایی این شبکه، از ساعت 30 دقیقه بامداد آغاز می شود و هر بار یکی از فیلم های سینمایی مطرح ایران و جهان به نمایش در می آید.
فیلم سینمایی دوباره زندگی کن به کارگردانی الیویر ناکاچه - اریک تولدانو که بامداد یکشنبه پخش می شود محصول سال 2011 فرانسه است و در خلاصه آن آمده: "فلیپ" مرد معلولی است که برای امورات روزانه خود نیاز به پرستار تمام وقت دارد. در مصاحبه با داوطلبین برای این کار، او با پسر جوانی به نام "دریس" آشنا می شود که انگیزه چندانی برای انجام این کار ندارد."فلیپ" او را متقاعد می کند که پرستاری او را بر عهده گیرد. روحیه شاد و ماجراجویانه "دریس " به کلی زندگی "فلیپ "را دگرگون می کند و او را از افسردگی در می آورد. "دریس" باتلاش بسیار"فلیپ" را متقاعد به ... .
فیلم سینمایی گلوله شبح که به علت پخش تکرار سریال معمای شاه بجای بامداد دوشنبه بامداد سه شنبه از "شبکه یک" پخش می شود، توسط ﭼﯽ ﻟﺌﻮﻧﮓ ﻻ، کارگردانی شده و درباره رﯾﯿﺲ ﯾک کﺎرﺧﺎﻧﻪ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺳﺎزی ﺑﻪ ﻧﺎم دﯾﻨک است که ﺑﺮای وادار کﺮدن کﺎرﮔﺮان ﺑﻪ ﺑﯿﮕﺎری ﯾکﯽ از آنها را متهم ﺑﻪ دزدی ﮔﻠﻮﻟﻪ ﻣﯽ کﻨﺪ و در ﻧﻤﺎﯾﺸﯽ ﺗﻮطﺌﻪ آﻣﯿﺰ ﺳﺒﺐ ﻣﺮگ او ﻣﯽ ﺷﻮد. ﭘﺲ از ﭼﻨﺪ روز ﻧﻮﺷﺘﻪ ﺷﺪن ﺑﺮﺧﯽ ﺷﻌﺎر ها ﺑﺮ روی در و دﯾﻮار کﺎرﺧﺎﻧﻪ ﺧﺒﺮ از وﺟﻮد ﮔﻠﻮﻟﻪ اﯾﯽ ﺑﻪ ﻧﺎم ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺷﺒﺢ ﻣﯽ دهد. کﺸﺘﻪ ﺷﺪن کﺎرﮔﺮان ﺑﯿﺸﺘﺮی ﺑﺎ ﮔﻠﻮﻟﻪ ﺷﺒﺢ ﺳﺒﺐ اﯾﺠﺎد رﻋﺐ و وﺣﺸﺖ در ﺑﯿﻦ کﺎرﮔﺮان ﻣﯽ ﺷﻮد.
فیلم سینمایی ناخداخورشید به کارگردانی ناصر تقوایی هم بامداد چهارشنبه پخش می شود و داریوش ارجمند، علی نصیریان، سعید پورصمیمی و پروانه معصومی از بازیگران این فیلم هستند . در خلاصه این فیلم آمده است خواجه ماجد، ناخدا خورشید را لو می دهد و بار قاچاق لنج ناخدا به آتش کشیده می شود. دلالی به نام فرحان که می خواهد چند فراری سیاسی را از مرز آبی عبور دهد وارد بندر می شود. او با ناخدا خورشید تماس می گیرد. ناخدا که احتمال می دهد لنجش را مصادره کنند با فرحان همکاری می کند و چند مرد را که ظاهراً در ترور حسنعلی منصور دست داشته اند به آن سوی آب می رساند...
فیلم سینمایی حکم به کارگردانی مسعود کیمیایی بامداد پنجشنبه پخش می شود و در خلاصه داستان این فیلم آمده است: حکم که صادر شد باید اجرا بشه اگر بترسی تاخیر کنی یا جا بزنی حکم صادر میشه.رضا معروفی خود صاحب حکم است اما آن را اجرا هم می کند.او سهند را امان می دهد به خانه می آورد و برای گرفتاری اش چاره ای می یابد.محسن و فروزنده هر دو جوان و عاشق هستند اما و...
بامداد جمعه 30 تیرماه هم فیلم سینمایی پناهگاه به کارگردانی دانیل اسپینوسا، محصول سال 2012 آمریکا، پخش می شود، داستان فیلم با بازی رایان رینولدز و دنسل واشنگتون از این قرار است که: "توبین فراست" مامور اسبق سی آی ای بوده که اکنون به جرم جاسوسی و نشر اطلاعات سری تحت تعقیب است. او در حین مبادله یک ریزتراشه که حاوی اطلاعاتی درباره فساد ماموران سی آی ای، ام آی6 و سایر سازمان‌های جاسوسی دنیا است بازداشت شده و برای بازجویی به مکانی به نام پناهگاه منتقل می‌گردد. در حین باز جویی، پناهگاه مورد حمله قرار گرفته و توبین فراست با دخالت مسئول پناهگاه به نام مت از آنجا می‌گریزد. مت که در پی اثبات توانایی‌های خود به سازمان سیا است تلاش می‌کند که...
ﻓﯿﻠﻢ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺗﺒﺎﻧﯽ ﺑﺰرگ ﺑﻪ ﮐﺎرﮔﺮداﻧﯽ ﻻاوراﻧﺖ هربیت ،آخرین فیلم این هفته است که بامداد شنبه از ﺷﺒﮑﻪ ﯾﮏ ﺳﯿﻤﺎ ﭘﺨﺶ ﻣﯽ ﺷﻮد .در اﯾﻦ ﻓﯿﻠﻢ ﺧﻮاهید دﯾﺪ: در ﭘﯽ ﮐﺸﺘﻪ ﺷﺪن ﯾﮑﯽ از اﻋﻀﺎی اﺻﻠﯽ ﺷﻮرای ﺷهر ﭘﺎرﯾﺲ ، ﭘﻠﯿﺲ ﺑﻪ دﻧﺒﺎل ﺳﺮﻧﺦ هایی ﺑﺮای ﯾﺎﻓﺘﻦ ﻗﺎﺗﻞ اﺳﺖ.
ﺟﮏ هوز و ﻻﺑﯿﺐ ﻓﯿﻠﯿﭗ ﻣﺎدﻻر در ﻓﯿﻠﻢ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ « ﺗﺒﺎﻧﯽ ﺑﺰرگ » ﻣﺤﺼﻮل ﺳﺎل 2013 ﻓﺮاﻧﺴﻪ ﺑﺎزی ﮐﺮده اﻧﺪ .

508502

کد خبر: 662337

وب گردی

وب گردی