انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» به مرحله صداگذاری رسید

مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری از مراحل پایانی تولید دو مجموعه انیمیشن 60 قسمتی این مرکز خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، سید مسعود صفوی مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری با بیان اینکه انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» در مرحله صداگذاری و دوبله قرار دارند، اظهار کرد: این انیمیشن‌ها با تکنیک فول 3D و در قالبی فانتزی برای کودکان پیش دبستانی تا دبستان تولید شده‌اند.

وی ادامه داد: انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» در 60 قسمت 7 دقیقه‌ای تولید شده و کیفیت تصویری آن ها مشابه نسخه‌های بین المللی است.

صفوی گفت: انیمیشن «مزرعه شادی» به داستان 5 حیوان خانگی می‌پردازد که هر کدام شغلی دارند و در طول داستان یاد می‌گیرند چطور در کنار هم زندگی کنند. این انیمیشن به کودکان آموزش می دهد که تفاوت های همدیگر را بپذیرند و با همان تفاوت ها در کنار هم باشند. «بیگی و دوستان» نیز داستان چند حیوان است که در جزیره ای زندگی می کنند و در سرگرمی های روزمره، چیزهای مختلفی یاد می گیرند.

مدیر مرکز انیمیشن حوزه هنری با تاکید بر اینکه این مرکز، تکنیک های مختلف انیمیشن سازی را تجربه می‌کند، عنوان کرد: در زمانی که انیمیشن‌های 3D را تولید می‌کردیم، هم‌زمان انیمیشن «تاریخ از این ور» با تکنیک 2 بعدی را هم تولید می کردیم و از سوی دیگر انیمیشن خمیری «بیا تا دوست شویم» را هم در دست تولید داشتیم. در واقع مرکز انیمیشن حوزه هم زمان تکنیک ها و ژانر های مختلف را تجربه کرده است.

وی در پایان گفت: در انیمیشن‌های «مزرعه شادی» و «بیگی و دوستان» که برای رده سنی پایین تری نسبت به انیمیشن «شکرستان» ساخته شده، به ذات انیمیشن نزدیک تر شده ایم و برعکس انیمیشن «شکرستان» که متکی بر طنزها و ملاحت های کلامی بود، در این انیمیشن به عنصر تصویر و حرکت تاکید داشته ایم که برای کودکان جذاب تر است.

505502

کد خبر: 662664

وب گردی

وب گردی