طارمی چند هفته اول لیگ برتر را از دست می دهد!

این احتمال وجود دارد با توجه به غیبت طارمی در تمرینات پیش فصل پرسپولیس، این بازیکن تا هفته‌ها نیمکت‌نشین شود.

به گزارش ایسکانیوز، با بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس تعداد مهاجمان نوک این تیم 4 نقر خواهد شد. در حال حاضر طارمی، علیپور، زاهدی و مهاجم اوکراینی به عنوان مهاجم نوک در تیم پرسپولیس حضور دارند و حتی امکان اینکه وحید امیری نیز در این پست به میدان برود وجود دارد.

با توجه به اینکه طارمی در تمرینات پیش فصل پرسپولیس حضور نداشته به احتمال فراوان این بازیکن تا هفته‌ها نمی‌تواند برای پرسپولیس به میدان برود. ضمن اینکه عملکرد خوب شهاب زاهدی و علی علیپور در اردوی اوکراین باعث شده برانکو برای انتخاب مهاجم نوک تیمش مردد شود. درست است این بازیکن با هم تیمی هایش هماهنگ است اما شاید آمادگی مد نظر برانکو را نداشته باشد.

اگر زاهدی بتواند در دیدارهای ابتدایی پرسپولیس در لیگ برتر گلزنی کند احتمال اینکه از ترکیب کناره گذشته شود بسیار کم است. با توجه به اینکه تیم‌های لیگ برتری شناخت چندانی از این بازیکن ندارند او می‌تواند از این فرصت بیشترین بهره را ببرد و با درخشش در بازی‌های ابتدایی لیگ جایش را در ترکیب ثابت پرسپولیس مستحکم کند.

اما در صورتی که زاهدی بازی‌های ضعیفی ارائه دهد برانکو از دیگر گزینه‌ها در پست مهاجم نوک استفاده خواهد کرد. مشخص نیست مهاجم اوکراینی در چه سطحی قرار دارد، اما احتمالا از بنسون بازیکن بهتری است که برانکو با جذب این بازیکن موافقت کرده است.

با این شرایط طارمی کار سختی برای به دست آوردن جایگاه قبلی‌اش در پرسپولیس دارد، جایگاهی که به خاطر یک تصمیم اشتباه آن را از دست داد و باید تلاش زیادی کند تا آن را دوباره به دست بیاورد.

البته گفتنی است برانکو در مصاحبه های اخیرش اعلام کرده طارمی نیمکت نشین نخواهد بود!!

604/602

کد خبر: 662736

وب گردی

وب گردی