کلوپ: فقط یک لیورپولی بااستعداد در ترکیب قرار می‌گیرد

سرمربی لیورپول تاکید کرد یک لیورپولی باید آنقدر استعداد داشته باشد که بتواند در ترکیب ثابت این تیم به میدان برود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اسکای اسپورت، لیورپول با هدایت یورگن کلوپ یکی از شانس های اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگلیس است. قرمز پوشان آنفیلد در دیداری دوستانه موفق شدند با دو گل ویگان را از پیش رو بردارند تا نشان دهند که در شرایط خوبی به سر می برند.


کلوپ بعد از پیروزی که برابر ویگان گفت: اطمینان دارم تغییرات دیگری در لیورپول انجام خواهد شد. هنوز به صورت قطعی نمی دانم چه بازیکنانی قرار است از تیم جدا شوند و در مقابل هم چه بازیکنانی قرار است پیراهن لیورپول را بر تن کنند. تنها چیزی که به صورت قطعی می توانم بیان کنم این است که به جذب بازیکنان جدید نیاز داریم.


او ادامه داد: یک بازیکن وقتی راهی لیورپول می شود، باید آنقدر استعداد داشته باشد که در ترکیب تیم به بازی گرفته شود. وقتی بازیکنی قرار است نیمکت‌نشین شود، بهتر است راهی تیم دیگری شود. به بازیکنان جوان اعتقاد زیادی دارم. دوست دارم با آنها کار کنم چون به خوبی می دانم استعداد بسیار بالایی دارند. چند بازیکن هستند که دوست دارند از تیم ما جدا شوند. مشکلی با جدایی آنها ندارم. لیورپول در ادامه فصل جابجایی تابستانی یکی دو تغییر دیگر خواهد داشت.

کلوپ در پایان سخنانش در مورد رویارویی با ویگان نیز گفت: بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و از عملکرد بازیکنان رضایت دارم. هنوز برای رسیدن به شرایط ایده‌آل زمان لازم را در اختیار داریم. اطمینان دارم که در بازی‌های بعدی هم بهتر خواهیم شد.

402602

کد خبر: 662972

وب گردی

وب گردی