کفشگری: کارم درست شود به نفت می روم

هافبک سابق پرسپولیس گفت: با پدیده تمرین می کنم و شاید قسمت شد، کارم درست شد و به نفت رفتم.

به گزارش ایسکانیوز، مهرداد کفشگری در خصوص حضورش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: دلم برای مسولان باشگاه و علی اکبر طاهری تنگ شده بود. دو روزی در تهران حضور داشتیم و برای کارهای ثبت مالیاتی به باشگاه رفتم.امروز هم اگر اتفاق خاصی نیفتد برای دیدن بازی پرسپولیس و خونه به خونه به ورزشگاه شهید کاظمی خواهم رفت. دوست دارم برانکو و کریم باقری را هم پس از مدت ها ببینم.

هافبک سابق پرسپولیس درباره حضورش در پدیده گفت: باید بگویم من در زمان حضور علی دایی در صبا با این تیم قرارداد بستم. بعد از رفتن ایشان قراردادم را فسخ کرده و به پدیده رفتم. وقتی هم که دوباره دایی سرمربی نفت شد به مسئولان پدیده گفتم با توجه به دینی که ایشان به گردن من دارند می خواهم به تیم نفت بروم اما آن ها مخالفت کردند. به همین دلیل در پدیده ماندنی شدم. با پدیده تمرین می کنم و شاید قسمت شد، کارم درست شد و به نفت رفتم.

کفشگری درباره علت جدایی اش از پرسپولیس اذعان داشت: من از پرسپولیس جدا نشدم. پرسپولیس خانه من است و هر زمان به تهران بیایم به باشگاه می روم.درست است که با این تیم به میدان نمی روم اما هیچ وقت خود را جدا از این تیم نمی دانم.

604/602

کد خبر: 663359

وب گردی

وب گردی