پخش «مروارید» از شبکه مستند یک دختر را صاحب جهیزیه کرد

مستندسازی که اخیرا «مروارید» از ساخته های او روی آنتن شبکه مستند رفت، درباره نتایج مثبت پخش این مستند از شبکه توضیح داد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، «مروارید» ساخته امیر شکرگزار ناوی درباره زنی سختکوش و تلاشگر به نام مروارید است که یک تنه بار زندگی خود و فرزندانش را به دوش می کشد.

شکرگزار درباره تاثیرات پخش این اثر از شبکه مستند گفت: بلافاصله بعد از پخش این مستند خیلی ها به خودشان آمدند تا محل زندگی این خانم را که در روستای اورماملال رضوانشهر تالش زندگی می کند، پیدا کنند.

وی افزود: اولین تماس با من از سوی خانم جراحی بود که نشانی این خانم را میخواست تا برایش بسته ای بفرستد.

این مستندساز ادامه داد: همچنین آقایی از تهران با اداره ارشاد رضوانشهر تماس گرفت و این زن را پیدا کرد. او جهیزیه یکی از دختران مروارید را تقبل کرده است و هزینه یک سال تحصیل دختر دیگرش را نیز پذیرفته است. همچنین این خیر قرار است برای یکی از بانوان نابینای این روستا نیز خانه بسازد.

شکرگزار با بیان اینکه از تمام مراحل این اتفاقات تصویربرداری کرده و میخواهد مستندی در این باره نیز بسازد، تأکید کرد: همسایه های خود من نیز برای این زن برنج و لباس فرستادند و برخی دیگر سقف خانه او را که چوبی بود و چکه میکرد، تعمیر کردند.

مستند «مروارید» یکشنبه 5 اردیبهشت از شبکه مستند سیما روی آنتن رفت.

508502

کد خبر: 663519

وب گردی

وب گردی