خوابگاه اهدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به بهره برداری رسید

 معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل گفت: خوابگاه اهدایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل که توسط خیر دانشگاهی دکتر وهاب زاده تامین هزینه شده است، آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش ایسکانیوز، یوسف ساجد افزود: این خوابگاه با اعتبار جذب شده به صورت اهدایی در آبان ماه سال 93 در زمینی به سطح اشغال 180 مترمربع در ضلع غربی سایت بسیج این واحد کلنگ زنی شده است.

او گفت: این خوابگاه با زیربنای 950 مترمربع در 5 طبقه و 19 اتاق به صورت سوئیت با ظرفیت 100 نفر دانشجو احداث شده و دارای امکانات رفاهی از جمله آشپزخانه، پذیرایی مشترک در طبقات، آسانسور و ... است.

ساجد ادامه داد: خوابگاه اهدایی واحد اردبیل بر اساس استانداردهای ایمنی و رفاهی ساخته شده و در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

عضو هیات علمی واحد اردبیل به بیمارستان 96 تختخوابی واحد اشاره کرد و گفت: ساخت این بیمارستان از سال 83 شروع شده و از سال 88 با اخذ مجوز از سازمان مرکزی به صورت امانی توسط حوزه معاونت عمران واحد در حال تکمیل بوده و از سال 90 با سرعت بیشتر در بخش های ابنیه و تاسیسات پیش رفته است.

ساجد بیان کرد: نتیجه آن تکمیل ساختمان در سال 93 و واگذاری بخش درمانگاه های تخصصی به دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که بر اساس تفاهم نامه ای که آماده شده سایر بخش های آن نیز از جمله ICU،CCU، اتاق های عمل و اورژانس آماده تجهیز و راه اندازی و سرویس دهی توسط دانشگاه علوم پزشکی است.

او با اشاره به اینکه موتورخانه بیمارستان نیز تا 2 ماه آینده راه اندازی و تحویل بیمارستان خواهد شد، اظهار کرد: طراحی و اجرای پست برق این بیمارستان طوری در نظر گرفته شده است که از دو سو تغذیه نماید و سرویس دهی بی وقفه داشته باشد.

ساجد افزود: در نظر است یک باب ساختمان اداری – آموزشی با زیربنای بالای 9هزار مترمربع جنب دانشکده علوم طراحی و احداث گردد که در حال حاضر در مرحله اخذ مجوز های لازم است.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل ادامه داد: پارکینگ دانشجویی واحد که از سال 94 در زمینی به مساحت 6هزار مترمربع با ورودی مجزا به بهره برداری رسیده و در حال حاضر بدون اخذ وجه در حال ارایه خدمات به دانشجویان و مراجعین است تا از ترافیک ورودی اصلی دانشگاه جلوگیری بعمل آید.

ساجد گفت: از دیگر پروژه های عمرانی در دست اقدام می توان به آزمایشگاه های مجتمع دانش می توان اشاره کرد که این آزمایشگاه ها جهت سرویس دهی بهتر در سیستم ساها بازسازی و نوسازی شده به نحوی که با استانداردهای سیستم مذکور بتوانند سرویس دهی کنند.

او از تدارک و ساخت انبار مرکزی واحد خبر داد که در سایت بسیج در حال آماده سازی و انجام امور مربوطه است.

20104

کد خبر: 663528

وب گردی

وب گردی