رانیری: به شگفتی سازی خود در ادامه خواهیم داد

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی تاکید کرد تیمش به دنبال برآورده کردن رویایی بزرگ در لیگ برتر انگلیس است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سان، لسترسیتی در فصلی که گذشت، موجب شد شگفتی بزرگی در لیگ برتر انگلیس رقم بخورد. این تیم با هدایت کلودیو رانیری در حالی که یکی از نامزدهای اصلی سقوط به لیگ پایین‌تر بود، توانست جام قهرمانی را برای نخستین بار در تاریخ کسب کند.

کلودیو رانیری در این‌باره اظهار کرد: به خوبی می دانم که دفاع کردن از عنوان قهرمانی بسیار سخت است اما لسترسیتی ثابت کرد تیم بزرگی به شمار می‌رود و در فصل پیش‌رو هم به دنبال تحقق رویایی بزرگ است. نقطه قوت لسترسیتی، انسجام و روحیه بسیار بالای بازیکنان است. آنقدر هماهنگ هستیم که یک بازیکن جدید هم به سرعت با دیگر بازیکنان هماهنگ می شود.

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی ادامه داد: در فصل آینده مجبور هستیم در یک هفته، سه بار به میدان برویم. به همین خاطر نیاز به استفاده از سیستم چرخشی دارم. اگر می خواهیم مثل فصل قبل خوب ظاهر شویم، باید بسیار باهوش باشیم. دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر انگلیس بسیار سخت است ولی ما به دنبال آن هستیم.

رانیری در پایان سخنان خود اضافه کرد: فصل قبل دست به شگفتی بزرگی زدیم و می خواهیم در فصل بعد هم به این شگفتی سازی ادامه دهیم. لسترسیتی این توانایی را دارد که باز هم در لیگ جزیره جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

انگولو کانته تنها بازیکنی است که از لسترسیتی جدا شده است. البته خبرهای زیادی درباره جدایی کاسپر اشمایکل و ریاض محرز هم از این تیم به گوش می رسد اما هنوز این انتقال‌ها صورت نگرفته است.

لسترسیتی تاکنون در فصل جابه جایی تابستانی خوب کار کرده و با بازیکنانی مثل لوئیس فرنانس، زیلر، مندی و احمد موسی قرارداد امضا کرده است.

402/602

کد خبر: 663643

وب گردی

وب گردی