برانکو: عجیب نیست طارمی بهترین بازیکن  لیگ برتر شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس این را که مهاجم تیمش به عنوان بهترین بازیکن پانزدهمین دوره لیگ برتر انتخاب شود، عجیب ندانست.

به گزارش ایسکانیوز، برانکو ایوانکوویچ بعد از حضور در باشگاه پرسپولیس و برگزاری نشستی با علی‌اکبر طاهری در جمع خبرنگاران گفت: اگر طارمی به‌عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر انتخاب شود، چندان عجیب نیست.

وی درباره وضعیت نامشخص آنتونی گولچ و اینکه هنوز ITC او به ایران نیامده است، یادآور شد: مشکل گولتس به‌زودی از سوی باشگاه حل خواهد شد، اما شاید این مسئله زمان‌بر باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دیدار اول پرسپولیس مقابل سایپا خاطرنشان کرد: سایپا از مربی برخوردار است که با دو تیم مختلف به قهرمانی در لیگ برتر رسیده است. اصلاً نیاز نیست که من بخواهم در مورد افتخارات حسین فرکی صحبت کنم. مطمئناً فرکی به هر تیمی که برود موفق خواهد شد و حس رقابت را میان شاگردانش ایجاد می‌کند. من با فرکی رفاقت خیلی خوبی دارم، اما هر یک از ما برای باشگاه خودمان تلاش می‌کنیم.

«امیدوارم در اولین گام بتوانیم بازی خوبی مقابل سایپا ارائه داده و نتیجه لازم را بگیریم»، برانکو با بیان این جمله در واکنش به تشکر علی کریمی از او بابت اینکه سرمربی کروات سرخپوشان وی را مسی ایران معرفی کرده بود، خاطرنشان کرد: من در تعریف‌هایم در مورد هیچ‌کس زیاده‌روی نمی‌کنم. امثال پروین، مهدوی‌کیا، هاشمیان و علی کریمی از استعدادهای ناب ایران و آسیا بودند. اگر کریمی مصدوم نمی‌شد قطعاً در جام جهانی خیلی بهتر عمل می‌کرد. متأسفانه خیلی از استعدادهای او شکوفا نشد و به سرانجام نرسید. من سالگرد خداحافظی کریمی از فوتبال را به وی تبریک می‌گویم و بابت تمام خدمتی که این بازیکن به فوتبال ایران و جهان عرضه کرد، از وی متشکرم.

وی راجع به تمرینات اختصاصی وحید امیری و محمدامین آرام‌طبع در تمرینات پرسپولیس توضیح داد: ما برای بالا بردن کیفیت هر بازیکنی تمرینات اختصاصی می‌گذاریم. به‌هر صورت بازیکن هرچه قدر بیشتر تمرین کند کیفیتش بالاتر خواهد رفت و این شامل همه بازیکنان می‌شود. هدف ما این است که روزبه‌روز بر کیفیت بازیکنان و تیم‌مان افزوده و به تیمی ایده‌آل تبدیل شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره نقاط ضعف تیمش در خط دفاع که فصل پیش منجر به آن شد قهرمانی را از دست بدهند، یادآور شد: ما اینجا هستیم که بهترین باشیم و برای قهرمانی بجنگیم. ما فصل پیش از هر نظر شایستگی قهرمانی را داشتیم و برای فصل پیش‌رو نیز همه هدف‌مان این است که بتوانیم قهرمان شویم.

604/602

کد خبر: 664327

وب گردی

وب گردی