در آخرین روز مسابقات قهرمانی هندبال دختران دانشگاه های آزاد اسلامی صورت گرفت: رقابت البرز و آذربایجان غربی برای کسب مقام سوم مسابقات هندبال دختران دانشگاه‌ آزاد اسلامی کشور

تیم منتخب هندبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، با حضور در شهر تبریز در مسابقات هندبال دسته 2 قهرمانی کشور دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرد

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، تیم منتخب هندبال بانوان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، با حضور در شهر تبریز در مسابقات هندبال دسته 2 قهرمانی کشور دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرد.

در دور سوم مسابقات هندبال دانشجویان دختر قم با البرز به رقابت پرداختند که با کسب امتیاز 19بر 9 بازی به نفع البرز به پایان رسید. در سایر بازی های این دور نیز علوم تحقیقات نجف آباد با آذربایجان غربی دیدار داشت و با نتیجه 23-3 به نفع آذربایجان غربی به پایان رسید. همچنین در دیدار خوزستان با آذربایجان شرقی، 16-13 آذربایجان شرقی پیروز شد و در رقابت بین هرمزگان با علوم تحقیقات تهران بازی با امتیاز 18-6 به نفع هرمزگان تمام شد.

با اتمام این بازی ها، از گروه الف آذربایجان غربی و البرز و از گروه ب کهکیلویه و بویراحمد و آذربایجان شرقی به عنوان تیمهای صعود کننده به مرحله بعد مسابقات هندبال دانشجویان دختر کشور راهی دوره بعد شدند.

اولین بازی ضربدری بین تیمهای آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی انجام شد و پس از یک بازی زیبا و تماشایی با نتیجه 23-11 به نفع آذربایجان شرقی به پایان رسید.

همچنین دومین بازی ضربدری بین تیمهای کهکیلویه و بویراحمد با البرز انجام و با نتیجه 19-11 به نفع کهکیلویه و بویراحمد به پایان رسید.

با این نتایج و در روز آخر مسابقات، 2 مردادماه تیم های استان البرز و آذربایجان غربی برای کسب مقام سومی رقابت می‌کنند.

تیم منتخب هندبال دانشگاه استان البرز را به در این مسابقات معصومه احمدی، هدیه کاوندی، مارال سفیدگری، نازنین مهرجو، غزاله زعیمی، صبا لطیفی، زهره سمایی، سمانه رحیمی، عاطفه جهانبخش، سید زهرا عارف، راضیه حامد و تارا بهرام علی تشکیل می دهد که با سرپرستی: طبسی و مربیگیری: مونا جلالی در مسابقات شرکت می کنند.

کد خبر: 664352

وب گردی

وب گردی