تشکیل ستاد اسکان تابستانی سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ بخشنامه تشکیل ستاد اسکان تابستانی سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، علیزاده مدیرکل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی، از ابلاغ بخشنامه تشکیل ستاد اسکان تابستانی خبر داد و گفت: در ادامه بخشنامه ستاد اسکان نوروزی سال 95، بخشنامه اسکان تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی به منظور استفاده کارکنان این دانشگاه و خانواده آنان از امکانات واحدهای دانشگاه‌آزاد اسلامی در سراسر کشور توسط معاون اداری و مالی دانشگاه ابلاغ شد.

مدیرکل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه‌ازاد اسلامی بودجه دولتی ندارد و باید طوری برنامه ریزی کنیم تا از امکانات این دانشگاه به نحو احسن استفاده شود، گفت: همانطور که می دانید در ایام تابستان برخی از خوابگاه ها و مهمانسراهای واحدهای دانشگاهی خالی و بلااستفاده است که می توان از آن جهت اسکان تابستانی کارمندان دانشگاه ازاد اسلامی و خانواده آنان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه تشکیل ستاد اسکان تابستانی دانشگاه آزاد اسلامی امکانی در جهت آشنایی با دستاوردهای این دانشگاه است، گفت: تشکیل ستاد اسکان تابستانی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی علاوه بر اینکه تبلیغی برای دانشگاه و آشنایی با دستاوردهای واحدهای دانشگاهی است، امکانی در جهت تامین و تسهیل اسکان مناسب کارمندان این دانشگاه نیز محسوب می شود.

مدیرکل منابع انسانی و سیاست های رفاهی دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص هزینه اقامت در مهمانسراها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هزینه اقامت در این مراکز همانند بخشنامه ابلاغی اسکان نوروزی سال 95 است.

علیزاده در پایان گفت: انتظار ما از واحدهای دانشگاهی این است که نهایت احترام را به کارمندان و خانواده آنان در مدت اسکان در این مراکز داشته و حداقل امکانات رفاهی را برای آنان فراهم کنند.

متن بخشنامه تشکیل ستاد اسکان تابستانی سال 1394 به شرح ذیل است:

بمنظور تامین و تسهیل برخورداری کارکنان خدوم دانشگاه(اعم از کارمند و هیات علمی) و خانواده های محترم آنان از امکانات اقامتی و رفاهی واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه در ایام تابستان خصوصا تعطیلات تابستانی(07/05/95 لغایت 15/05/95) از تاریخ ابلاغ این بخشنامه کلیه واحدها علی الخصوص واحدهای مسافرپذیر و پرمخاطب مستقر در استان ها مکلف هستند مطابق بخشنامه 92592/50 مورخ 28/11/94(بجز بند 10 بخشنامه) نسبت به تشکیل ستاد اسکان تابستانی تحت نظارت مستقیم رییس یا معاون اداری و مالی واحد یا مراکز آموزشی اقدام نمایند.

بدیهی است عملکرد ستادهای اسکان تابستانی در سراسر کشور ارزیابی گردیده و به حضور ریاست عالی دانشگاه گزارش خواهد شد.

این بخشنامه در تاریخ 19/04/95 به تایید ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی رسیده است.

مرتضی احسانی

معاون اداری و مالی دانشگاه آزاد اسلامی

20101

کد خبر: 664586

وب گردی

وب گردی