قلعه نوعی: اولویت حاج صفی سپاهان است

سرمربی تراکتورسازان معتقد است تیمش میانگین سنی بالایی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، امیر قلعه نویی، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی، در نشست خبری قبل از دیدار تیمش در مقابل استقلال خوزستان گفت: " امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم. تراکتورسازی هم خودش بزرگ است و هم هواداران بزرگی دارد. از دو موضوع خوشحال هستم. اول اینکه هوادارانمان در بازی با النصر با وجود حذف شدنمان، تیمشان را ایستاده تشویق کردند و روز بزرگی را رقم زدند. دوم اینکه می توانم دوباره به مردم اذربایجان خدمت کنم و همینطور دید مردم نسبت به خیلی مسائل روشن شده است."

وی ادامه داد: " باید دست به دست هم بدهیم و متحد شویم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. ما در اینجا مهمان هستیم و امیدواری یادگاری خوبی برای مردم آذربایجان به جا بماند. از هوادارانمان که در تمرینات و جشن پیراهن حضور داشتند و همچنین از سردار آجرلو تشکر ویژه ای دارم."

قلعه نویی خاطر نشان کرد : " لیگ فراز و فرود دارد و در پایان فصل قبل موضوع " تعز من تشا و تزل و من تشا " شد. آجرلو خیلی تلاش کرد. او مدیرعاملی است که وزن دارد. در چهار سال گذشته تمرینات پیش فصل را با هشت بازیکن برگزار می کردیم اما امسال شرایط بهتر است و از یارگیری و تمرینات پیش فصل رضایت دارم."

سرمربی تراکتورسازان افزود: " اصحاب رسانه نیز همواره برای تیم دلسوزی می کنند. امیدوارم در کنار یکدیگر یک تیم قدرتمند را به میدان ها بفرستیم و نتایج مناسبی کسب کنیم."

وی در پاسخ به این سوال که ایا برگزاری بازی های تیمش در ورزشگاه اختصاصی مشکل ساز نخواهد شد؟، گفت: " مسئولان استقلال خوزستان با وجود تغییراتی که به وجود امد، قبول کردند که به تبریز بیایند. آن ها انسان های با معرفتی هستند و من از آن ها تشکر می کنم. مسئولان آذربایجانم برای برگزاری این بازی در تبریز هیثچ اقدامی نکردند. تراکتورسازی در تبریز غریب است."

قلعه نویی ادامه داد: " حضور پر شمار هوادارانمان در تمرینات و حمایت آن ها از ما برخی ها را ناراحت می کند. ما با همه کمبود هایی که داریم به راه خود ادامه می دهیم و امیدوارم با بازی خوبمان بتوانیم تراکتورسازی را مردمی تر کنیم."

سرمربی تراکتورسازان در خصوص اینکه آیا با وجود تعداد زیاد ستارگان، برای انتخاب یازده بازیکن با مشکل مواجه نخواهد شد یا خیر، گفت: " بعضی ها از من انتقاد می کنند و می گویند قلعه نویی تنها با تیم های پر ستاره کار می کنند. در حالی که در تیم هایی مانند استقلال اهواز و مس کرمان ستاره های زیادی در تیمم نبودند. با این صحبت ها می خواهند توانایی های یک فرد را زیر سوال ببرند."

وی افزود: " امسال تراکتور متفاوتی را خواهید دید و بعد از گذشت دو سه هفته، عیار تیممان دستمان می آید. برخی ها می گویند که میانگین سنی تیم من بالا است اما سن، قد و وزن شاخصه های خوبی هستند که تراکتور دارای این شاخصه هاست. تیمی که میانگین سنی اش 26.5 نیم است پیر محسوب نمی شود. به قول فیروز کریمی سن فقط یک عدد است."

قلعه نویی در خصوص وضعیت پرداختی های تیمش نیز افزود: " آقای آجرلو قلول داده است که 20 درصد از مبلغ پیش قرارداد ها را پرداخت کند."

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت احسان حاج صفی نیز گفت: " حاج صفی بازیکن خوبی است و از تبریز هم خاطرات خیلی خوبی دارد اما باید بگویم که اولویت اول او سپاهان است. ما هنوز به دنبال جذب وی هستیم و او هم علاقه مند به بازی در تراکتور است. امیدوارم مسئولان بتوانند پول لازم برای جذب او را فراهم کنند."

602/604

کد خبر: 664613

وب گردی

وب گردی