از تغییرات اساسی در پرسپولیس و استقلال تا کم ترین خروجی ها

پوریا پورعرب_ در فصل نقل و انتقالات تیم ذوب آهن کمترین بازیکن را جذب کرده و بیشترین بازیکن را پرسپولیس به خدمت گرفته است.

به گزارش ایسکانیوز،امروز نخستین بازی ها از هفته ابتدایی لیگ آغاز می شود و تیم ها بازیکنان مورد نظرشان را جذب کردند که در این میان عملکرد تیم ها را در نقل و انتقالات بررسی خواهیم کرد.

پرسپولیس

تیم فوتبال پرسپولیس تا کنون بیشترین بازیکنان را جذب کرده و از ابتدای فصل نقل و انتقالات تا کنون 14 بازیکن با سرخپوشان قرارداد امضا کردند و از طرفی دیگر هم 13 بازیکن در لیست مازاد برانکو قرار گرفتند.

استقلال

استقلال تهران طبق لیست منصوریان 10 بازیکن را جذب کرد و 11بازیکن قدیمی خود را در لیست مازاد قرارداد.نامی ترین بازیکنان در تیم استقلال حضور دارند و این فصل خرج زیادی روی دست استقلالی ها گذاشت.

تراکتورسازی

با حضور مجدد قلعه نویی در تراکتور این تیم بازیکنان با تجریه پرسپولیس و دیگر تیم ها را جذب کرد تا این تیم در سال جدید میانگین سنی بازیکنان جدیدش را بالا ببرد.محمد نوری،محسن بنگر و مهدی کیانی از جمله بازیکنان با تجربه تراکتور هستند.در ترکتور سازی 12 بازیکن جذب و 9 بازیکن قراردادشان را فسخ کردند.

ذوب آهن

با قهرمانی ذوبی ها در جام حذفی یحی گل محمدی در این تیم ماندنی شد.ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات کم ترین عملکرد را داشت و تنها سه بازیکن به این تیم ملحق شدند و 8 بازیکن در لیست مازاد سرمربی تیم قرار گرفتند.

سپاهان

ویسی برای ایجاد تغییر اساسی به سپاهان پیوست و با حذف 14 بازیکن از تیم بیشترین اخراجی های لیگ را به خود اختصاص داد و از طرفی دیگر 12 بازیکن به این تیم ملحق شدند.

پدیده

تیم پدیده مشهد با جذب 9 بازیکن و 6 خروج روند معمولی در نقل و انتقالات داشت.این تیم بازیکنان دو بازیکن پرسپولیس و یکی از هافبک های استقلال را هم جذب کرد تا در خط میانی از بازیکنان حرفه ای تری استفاده کند.

سیاه جامگان

با توجه به حضور مدیر عامل جوان در سیاه جامگان این تیم تغییرات بسیاری در تیم به وجود آورد و عباسی طبق برنامه کاظمی 11 بازیکن را جذب کرد و 6 بازیکن را از لیست خارج کرد.

صبا قم

قراربود در این تیم علی دایی فعالیت کند و حتی قراردادش تمدید شد اما در فصل نقل و انتقالات مالک باشگاه با اسطوره فوتبال ایران درگیری پیدا کرد و مرفاوی را به صبا آورد.این تیم 12 بازیکن جذب کرد و 10بازیکن را در لیست خروج قرارداد.

استقلال خوزستان

تیم قهرمان لیگ برتر با حفظ استخوان بندی اولیه تیم 9 بازیکن را جذب کرد و با 8 بازیکن خود به توافق نرسید.همچنین در این تیم پورموسوی جانشین ویسی شد و مسولان باشگاه استقلال معتقدند امسال با قدرت بیشتری در لیگ شانزدهم شرکت خواهند کرد.

سایپا

مسولان باشگاه سایپا امید دارند با پیوستن فرکی به این تیم مشکلات سال گذشته به وجود نیایید و به همین خاطر طبق خواسته وی 11 جابه جایی داشتند.که در این میان 6 بازیکن جذب و 5 بازیکن به دیگر تیم ها ملحق شدند.

نفت تهران

این تیم 4 هفته دیر تر از سایر تیم ها سرو سامان گرفت و تکلیف حضورش در تهران مشخص شد.علی دایی با حفظ بازیکنان قدیمی و جذب 7 بازیکن تیم را جوان کرد و 9 بازیکن از این تیم جدا شدند.

صنعت نفت آبادان

تیمی که سال گذشته از لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.9 بازیکن به این تیم ملحق شدند و دست نشان تنها 3 بازیکن را از لیست خود خارج کرد.باید دید این تیم در لیگ برتر هم می تواند با هوادارنی که دارد موفق ظاهر شود.

فولاد خوزستان

این تیم دو برابر بازیکنانی را که به خدمت گرفت دز لیست مازاد قرارداد و تنها 5 بازیکن جذب شدند و 10 بازیکن هم قراردادشان تمدید نشد.فولاد فصل گذشته هم اسیر حاشیه هاشد.

گسترش فولاد

با ابقا کمالوند در گسترش فولاد این تیم با قدرت در نقل و انتقالات فعالیتش را آغاز کرد.در این مدت 12 بازیکن جذب شدند و 7 بازیکن هم در لیست خروج قرارگرفتند.

ماشین سازی

تیم ماشین سازی هم با قهرمانی در لیگ یک به لیگ برتر صعود کرد.خطیبی سرمربی ماشین سازی 14 بازیکن جذب کرد و تنها یک بازیکن را در لیست خروج قرارداد.

پیکان

این تیم با مربیگری جلالی چند بازیکن استقلال را جذب کرد.از طرفی پیکان 9 بازیکن را به خدمت گرفت و 3 بازیکن را در لیست خروج قرارداد.این تیم بعد از ماشین سازی و نفت آبادان کمترین خروجی را در جدول داشته است.

602/603

کد خبر: 664880

وب گردی

وب گردی