آندر هررا: در حد و اندازه اسکولز نیستم

هافبک اسپانیایی منچستریونایتد ادعای مقایسه خود با اسکولز را رد کرد و عنوان کرد به خوبی این بازیکن بزرگ نیست.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از اکسپرس، آندر هررا بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو که با جدایی از این تیم به منچستریونایتد پیوست، در زمان لوییس فان خال حضوری ثابت در ترکیب منچستریونایتد داشت، ولی در صورتی که پل پوگبا به ترکیب یونایتد اضافه شود، احتمالا باید شاهد نیمکت‌نشینی این بازیکن در یونایتد باشیم.

آندر هررا درباره مقایسه خود با پل اسکولز بازیکن سابق منچستریونایتد که مدتها در ترکیب این تیم به میدان رفت و عنوان های قهرمانی زیادی را در کارنامه فوتبالی خود ثبت کرد گفت: از اینکه هواداران من را با این بازیکن بزرگ مقایسه می‌کنم به خود می‌بالم ولی باید تاکید کنم که خیلی زود است با اسکولز مقایسه شود و از ان مقایسه ها خجالت می‌کشم چرا که اصلا در حد و اندازه های او نیستم.

این بازیکن در ادامه گفت:او الگوی من در یونایتد است ولی باید تاکید کنم که من به خوبی او نیستم.

منچستریونایتد که در کشور چین اردوی ندارکانی داشت، در نهایت در بازی برابر منچسترسیتی به دلیل شرایط بد آب و هوایی نتوانست دیدار دوستانه داشته باشد تا به انگلیس برگردد و تمرینات خودشان را در خانه ادامه دهند. یونایتد باید در ادامه در دیداری دوستانه برابر گالاتاسرای به میدان برود و در ادامه در اولین دیدار فصل که دیدار جام خیریه خواهد بود، به مصاف لسترسیتی قهرمان لیگ برتر خواهد رفت.

منچستریونایتد همچنین در اولین دیدار فصل جدید لیگ برتر باید برابر بورنموث به میدان برود.

402/601

کد خبر: 665194

وب گردی

وب گردی