تاج: مخالف بازی بدون تماشاگر هستم/ به زودی مشکل ملی پوشان سرباز حل می شود

پوریا پورعرب_ رئیس فدراسیون فوتبال گفت:همه بازی ها در هفته اول خوب بود و استقبال خوبی هم از مسابقات شده بود، به جز بازی اول بین تیم های استقلال و نفت تهران که بدون تماشاگر برگزار شد.

مهدی تاج در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد همایش تجلیل از ورزشکاران نیروی زمینی گفت: خیلی خوب است که این همایش ها برگزار می شود، خیلی از کشورها توان برگزاری بازی در مرزها را ندارند، اما در ایران فینال جام حذفی در مرز برگزار می شود که این نشان از امنیت بالای کشورمان است من به این امنیت میبالم و به مسوولان این کار افتخار می کنم و هر سال سعی می کنم در این مراسم ها شرکت کنم تا از این حرکت ارتش حمایت کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه درخصوص برگزاری اولین هفته از لیگ برتر نیز افزود: لیگ برتر شروع شده و خیلی هم بازی های خوبی را شاهد بودیم، کارلوس کی روش هم به زودی به ایران خواهد آمد و تا عملکرد ملی پوشانش را زیر نظر داشته باشد، تا بتواند تیمش را بهتر ببندد و آماده دیدارهای ملی کند. من فکر می کنم امسال یکی از جذابترین لیگ های چند سال اخیر باشد، همه بازی ها در هفته اول خوب بود و استقبال خوبی هم از مسابقات شده بود، به جز بازی اول بین تیم های استقلال و نفت تهران که بدون تماشاگر برگزار شد. من خودم مخالف این جور جریمه ها هستم و از کمیته انضباطی خواسته ایم تا جریمه دیگری برای این گونه تخلفات مد نظر داشته باشد تا از جذابیت لیگ مان کم نشود. هوادار در ورزشگاه باعث زیبایی و جذابیت دیدارها می شود.

وی در مورد حقوق داوران اظهار داشت: داوران حق دارند که از دستمزدهایشان ناراضی باشند واقعاً مبلغی که به آنها داده می شود خیلی کم است و ما پیگیر این موضوع هستیم و سعی می کنیم آنها هم به حق شان برسند گفتنی است مطالبات داوران لیگ برتر تا حدودی پرداخت شده و به زودی با آنها تصویه خواهد شد.

تاج در مورد دیدار پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه تختی عنوان کرد: ما هم خیلی دوست داریم بازی ها در زمین های خوب برگزار شود، اما هر چیزی قانونی دارد سایپا می خواست از موقعیت میزبانی اش استفاده کند به همین دلیل بازی در تختی برگزار شد.
درست است ورزشگاه آزادی از زمین مطلوبی برخوردار است اما طبق قوانین باید به میزبانی و میهمانی احترام گذاشته شود و بازی ها با برنامه پیش رود.

وی ادامه داد: امروز جلسه ای با کمندانی، زارع و باران چشمه برگزار خواهیم کرد و بررسی ها و بحث هایی راجع به خدمت سربازی بازیکنان فوتبال خواهیم داشت، هیات رئیسه مصوبه ای ابلاغ کرده که اگر بازیکن سربازی نتوانند در تیم ملی شرکت کند در لیگ هم حق بازی ندارد. ما درگیر این مسایل هستیم من خودم به شخصه دلم می خواهد که این مشکلات ورزش حل شود و ملی پوشان سرباز بتوانند با تیم به کشورهای دیگر بروند و مسابقه برگزار کنند. در این باره باید عنوان کرد پیگیر وضعیت مهرداد پولادی هم هستیم امیدواریم به زودی این موضوع هم حل شود و ما بتوانیم از حضور بازیکنان سرباز در تیم ملی استفاده کنیم.

604/601

کد خبر: 665392

وب گردی

وب گردی