زیدان: هنوز هم دنبال پوگبا هستیم

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تأکید کرد که رئال‌مادرید همچنان به دنبال خرید هافبک ۲۳ ساله یووه است.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که جدایی پل پوگبا از یوونتوس در این تابستان قطعی به نظر می‌رسد، حضور او را در حالی به منچستریونایتد نسبت می‌دهند که بر اساس ادعای برخی رسانه‌ها مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا مانع حضور این بازیکن در تست‌های پزشکی شده است. ظاهراً این به خاطر اختلاف نظر بین باشگاه منچستریونایتد و یوونتوس بر سر پرداخت حق کمیسیون رایولا از این انتقال است.

زین‌الدین زیدان حالا فاش کرد که باشگاه رئال‌مادرید همچنان خواهان به خدمت گرفتن پوگباست. او در این باره به خبرنگاران گفت: در حال حاضر همچنان روی به خدمت گرفتن پوگبا در حال کار کردن هستیم و دیگر چیزی نمی‌توانم در این مورد بگویم.

وی افزود: تا تاریخ 31 آگوست (10 شهریور- روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی) هر اتفاقی ممکن است رخ دهد، اما در حال حاضر پوگبا بازیکن رئل‌مادرید نیست و نمی‌توانم در مورد چیزی که هنوز اتفاق نیفتاده است، اظهارنظر کنم.

زی‌زو در پایان تأکید کرد: باشگاه‌های زیادی نسبت به جذب پوگبا علاقه‌مند هستند. رئال‌مادرید هم همیشه نسبت به جذب بهترین بازیکنان علاقه‌مند است، اما به باشگاه یوونتوس احترام می‌گذاریم و بیشتر در این خصوص حرف نمی‌زنیم.

401/601

کد خبر: 665561

وب گردی

وب گردی