ریبری: گواردیولا بی تجربه است و زیاد حرف می زند

انتقادات تند و تیز وینگر فرانسوی بایرن مونیخ از سرمربی فصل گذشته این تیم تمامی ندارد.

به گزارش ایسکانیوز، فرانک ریبری، هافبک تهاجمی و پا به سن گذاشته بایرن مونیخ در صحبت های تازه خود باز هم به انتقاد از پپ گواردیولا، مربی سابق خود پرداخته است. ریبری چند روز پیش در مصاحبه خود با اشاره به این نکته تحت هدایت کارلو آنچلوتی مجددا اعتماد به نفس خود را به دست آورده و به مربیانی نظیر او، یوپ هاینکس و اوتمار هیتسفیلد نیاز دارد تلویحا به انتقاد از مربی کاتالانی پرداخت.

اما این بار این وینگر با تجربه پا را فراتر گذاشته و مستقیما به صحبت درباره گواردیولا پرداخته است. به گزارش آ اس ریبری گفت: «گواردیولا یک مربی جوان است که نبود تجربه کافی در او مشهود است. گاهی خیلی زیاد حرف می زند در حالی که فوتبال یک ورزش ساده است.»

ریبری با اشاره به نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر اتلتیکو مادرید اشتباهات مربی اسپانیایی را هدف قرار داد و گفت: «در نیمه نهایی لیگ قهرمانان مجال اشتباه کردن وجود ندارد. توماس مولر از ابتدا در ترکیب قرار نگرفت و ژروم بواتنگ هم با اینکه مصدومیت را به طور کامل پشت سر گذاشته بود از روی سکو ها بازی را تماشا کرد.»

بایرن مونیخ فصل گذشته و برای سومین فصل پیاپی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مغلوب یک تیم اسپانیایی شد تا از رسیدن به فینال باز ماند.

601

کد خبر: 665830

وب گردی

وب گردی