کاراندیش:هدف از برگزاری جشنواره امام رضا (ع) ترویج فرهنگ رضوی در سطح دنیاست

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: جشنواره تئاتر رضوی با تامین اعتبارات، مهیای برگزاری دوره یازدهم است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌ای یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی، علی اصغر کاراندیش درباره آمادگی برگزاری دوره پیش روی این جشنواره گفت: جشنواره تئاتر رضوی یکی از شاخه‌های جشنواره امام رضا [ع] است که امسال نیز مثل دوره‌های پیشین در بجنورد برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت ارشاد با بیان اینکه خراسان شمالی آماده میزبانی جشنواره تئاتر رضوی است، ادامه داد: برای برگزاری جشنواره تئاتر رضوی، اعتبار خوبی پیش بینی شده که بخشی از آن را استانداری خراسان شمالی تامین می‌کند و بخش عمده آن بر عهده وزارتخانه است.

وی درباره دبیر یازدهمین جشنواره تئاتر رضوی، تصریح کرد: دکتر محمود عزیزی از هنرمندان تئاتر کشور است که در مدیریت تئاتر سابقه طولانی دارند و حضور ایشان کمک می‌کند جشنواره با کیفیت بهتری برگزار شود. بر اساس گزارشاتی که به ما رسیده نیز، تا به این لحظه مشکلی در برگزاری جشنواره وجود ندارد و همه چیز در شکل مطلوبی پیش می‌رود.

کاراندیش درباره چشم‌انداز بین المللی جشنواره تئاتر رضوی، تاکید کرد: هدف کلی ما از برگزاری جشنواره امام رضا [ع] ترویج فرهنگ رضوی در سطح دنیاست که این مهم از داخل کشور آغاز شده و باید به سراسر جهان گسترش یابد. در راستای این نگاه حرکت برای رسیدن به جشنواره بین‌المللی معتبر در زمینه تئاتر آغاز شده که دعوت از هنرمندان مسلمان خارج از کشور بخشی از این مسیر است.

یازدهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر رضوی به دبیری دکتر محمود عزیزی از پانزدهم تا بیست و یکم مرداد در شهرستان بجنورد برگزار می‌شود.
503502

کد خبر: 666212

وب گردی

وب گردی