عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: موضع گیری های اخیر عباسی قطعا بسیار ناپخته و خام بوده است.

به گزارش ایسکانیوز، مسعود گودرزی در گفت وگو با خانه ملت، در واکنش به اظهارات حسن عباسی درباره عملکرد و رویکرد ارتش جمهوری اسلامی، گفت: این اظهارات و موضع گیری های قطعا بسیار ناپخته و خام بوده و به نظر من این مطالب و گوینده آن در حد و وزنی نیستند که بخواهیم با آن نهاد مسنجم و بزرگی مانند ارتش را بسنجیم.

نماینده مردم ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به عملکرد چشمگیر و مثبت نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی در سطح کل کشور، افزود: مردم ایران قطعا به دلاوری ها و اقدامات پرسنل ارتش در 38 سال اخیر واقف هستند و نیروهای نظامی ما همواره حساس ترین مأموریت ها را برعهده دارند و قطعا این حجم فعالیت ها بدون برنامه کاری و برنامه ریزی منظم و منسجم امکان پذیر نیست.

وی ادامه داد: مأموریت های ارتش در زمان صلح و در زمان جنگ مشخص است و در شرایط کنونی نیز ارتش مقتدر ایران در حال انجام وظایف محوله در تأمین امنیت و حفاظت و حراست از مرزهای کشورمان است.

گودرزی تصریح کرد: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی همواره در حال پویایی و فعالیت است، منتهی در دوره جنگ یک وظیفه مهم برای آن تعیین شده و در زمان صلح نیز وظایف دیگری را برعهده دارند و خوشبختانه ارتش به خوبی به وظایف خود عمل کرده و می کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مجلس شورای اسلامی و این کمیسیون همواره از اقدامات و تلاش های ارتش جمهوری اسلامی حمایت کرده و نقش این نهاد نظامی را در تأمین امنیت کشور بسیار تدثیرگذار و مهم می داند.

چندی پیش ویدئویی از حسن عباسی منتشر شد که در سخنانی عجب گفته بود "اگر آب کشور را ببرد ارتش صدایش هم در نمی آید و هیچ موضعی نمی گیرد."

به گفته عباسی ارتش بی سرو صدا فقط در پادگان ها حضور دارد. او گفته است که آمریکا چنین نیرویی را می خواهد.

201/201

کد خبر: 666321

وب گردی

وب گردی