جنگ روانی استقلال برای پرسپولیسی ها قبل از دیدار با فولاد+عکس

هواداران، بازیکنان و پیشکسوتان پرسپولیس از روز گذشته به یک اتفاق تلخ واکنش نشان دادند.

به گزارش ایسکانیوز، به نظر می رسد مرز صحبت هایی که بین هواداران سرخابی در شبکه های اجتماعی مطرح می شود، از کری خوانی فراتر رفته و بارها کار به توهین کشیده شده است.

این بار هم قربانی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس بوده که یکسری از افراد به پیج وی حمله کرده و بی جهت به وی فحاشی کردند. این اتفاق در شرایطی رقم خورده که شاید هانی نوروزی در این مدت با وجود سن کمی که دارد، کمتر خودش و خانواده اش را درگیر بحث های حاشیه ای و اتفاقات میان هواداران کرده است.

برادر همسر هادی نوروزی شب گذشته در پیامی به توهین هایی که در شبکه های اجتماعی به هانی نوروزی شده بود، واکنش نشان داد و سپس مهرداد کفشگری بازیکن فصل گذشته پرسپولیس و از رفقای هادی نوروزی متنی را در این باره منتشر کرد. در هر صورت به نظر می رسد این اتفاق تلخ نباید زیر سایه بازیهای لیگ قرار بگیرد، اگرچه نمی توان گفت که کدام دسته از هواداران چنین رفتار زشتی را انجام داده اند. با این حال کام پرسپولیسی ها قبل از بازی امشب تلخ شده و شاید با گل های احتمالی خود در این بازی، آن را به هانی نوروزی تقدیم کنند.

می شود گفت بعد از نتیجه نگرفتن استقلال تهران مقابل هم نام اهوازی اش این رفتارها به نحوی جنگ روانی باشد برای درگیری ذهن پرسپولیسی ها و نتیجه نگرفتنشان؛ شاید بعضی ها فکر می کنند با این کار از رقیب دیرینه خود عقب نمی مانند!

602/604

کد خبر: 666402

وب گردی

وب گردی