شایعه روز! هافبک شاکی پرسپولیس به دنبال جدایی

هافبک نیمکت نشین تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل نیمکت نشینی به دنبال جدایی از جمع سرخپوشان است.

به گزارش ایسکانیوز، ساسان انصاری هافبک فصل گذشته تیم فولاد خوزستان در شرایطی به پرسپولیس پیوست که تمدید قرارداد با امید عالیشاه و عقد قرارداد با وحید امیری طبق خواسته و تاکید برانکو در دستور کار مدیریت باشگاه قرار داشت.

انصاری در واقع در لیست اصلی برانکو نبود و درست در روزهایی با پرسپولیس قرارداد بست که استقلال رقیب همیشگی پرسپولیس بختیار رحمانی، وریا غفوری و فرشید باقری را در فاصله کمتر از چهل و هشت ساعت به خدمت گرفت و باشگاه پرسپولیس برای برقراری آرامش در فضای هواداری با ساسان انصاری که ایجنت او برای امضای قرارداد اعلام آمادگی کرده بود وارد مذاکره شد و پس از پایان جلسه نیز اعلام شد که با این بازیکن قرارداد امضا شده است.

اعلام آمار و ارقام عملکرد انصاری در فصل گذشته که ۹ گل و ۶ پاس گل را در کارنامه داشت نیز موجب شد تا از جذب او توسط هواداران استقبال شود. جذب انصاری سر و صدای خریدهای استقلالی ها را تا حدودی خنثی کرد اما یک هفته پس از آن ابتدا خبر توافق نهایی با وحید امیری و سپس تمدید قرارداد با عالیشاه منتشر شد. آن زمان بود که منتقدین تاکید می کردند پرسپولیس سه تن از بهترین هافبک چپ های تخصصی را احتکار کرده و روند نقل و انتقالات پرسپولیس به همین دلیل منطقی به نظر نمی رسد. انصاری حالا روی نیمکت است و عالیشاه در هافبک چپ و امیری در خط حمله فیکس هستند.

انصاری که سابقه بازی در هافبک نفوذی و خط حمله را هم داشته طبق اخبار دریافتی خبرنگار سایت نود به دنبال جدایی از پرسپولیس است. اگر تیم خوب و مدعی خواهان انصاری باشد وی از پرسپولیس درخواست رضایت نامه می کند. انصاری برای بازی در پرسپولیس توافقی ۶۰۰ میلیونی با آپشن ۱۰۰ میلیونی داشته اما جذب او توسط دیگر تیم ها علاوه بر مبلغ درخواستی توسط پرسپولیس بابت رضایت نامه هزینه های بیشتری هم دارد چرا که انصاری برای عضویت در دیگر تیم ها مبلغی بیش از ۶۰۰ میلیون می خواهد.

این بازیکن فعلا با پاک کردن تمام پست هایش در اینستاگرام به نوعی نارضایتی اش از نیمکت نشینی محض در پرسپولیس را ابراز داشته و این گونه به دیگر تیم ها پالس ارسال کرده است. باید دید سرنوشت انصاری و پرسپولیس به کجا ختم می شود و جا نداشتن در ترکیب اصلی خیلی زود راه او و سرخپوشان را از هم جدا می کند یا خیر.

/٦٠١604

کد خبر: 667278

وب گردی

وب گردی