اوسینوف:  روستوف نباید با منچسترسیتی روبه‌رو شود

کاپیتان پیشین تیم فوتبال روستوف روسیه ابراز امیدواری کرد، این تیم در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا با منچسترسیتی روبه‌رو نشود.

به گزارش ایسکانیوز، میخائیل اوسینوف در سال‌های 2001 تا 2009 میلادی کاپیتان تیم روستوف بود و به‌خاطر به‌ثمر رساندن سریع‌ترین گل جهان برای مدت‌ها بازیکن مشهوری در دنیای فوتبال به‌شمار می‌رفت.

اوسینوف پس از صعود تیم روستوف به مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا با شکست تیم اندرلخت بلژیک به سایت نووچرسکاک روسیه گفت: پس از تماشای بازی روستوف و اندرلخت از طریق تلویزیون احساس کردم روستوف سال‌های طولانی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کند، در حالی که اندرلخت این تجربه را داشت. روستوف با این سبک بازی می‌تواند در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا برابر حریف خود به پیروزی برسد و راهی مرحله گروهی شود.

کاپیتان پیشین روستوفی‌ها در پاسخ به این پرسش که ترجیح می‌دهد چه تیمی حریف یاران آزمون و عزت‌اللهی در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا شود، گفت: نمی‌خواهم که روستوف برابر تیم‌های منچسترسیتی یا اف سی پورتوی پرتغال قرار بگیرد، زیرا رقبای خطرناکی هستند. ترجیح می‌دهم با توجه به قدرت‌های باقیمانده روستوف با تیم‌هایی مانند آژاکس آمستردام یا بورسیا مونشن گلادباخ آلمان بازی کند.

قرعه‌کشی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا امروز (جمعه) در نیون سوئیس برگزار می‌شود و تیم‌های روستوف روسیه و دینامو زاگرب کرواسی که از بازیکنان ایرانی بهره می‌برند، حریفان خود را می‌شناسند.

/٦٠١402

کد خبر: 667553

وب گردی

وب گردی