مهاجری:   برنامه ویژه‌ای برای پیروزی در برابر نفت  داریم

سرمربی تیم فوتبال پدیده از «استراتژی خاص» برای شکست نفت سخن گفت.

به گزارش ایسکانیوز، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدر تیمش برابر نفت تهران گفت: مدیران پدیده همیشه به ما قول حمایت داده‌اند ولی نگاهشان به تیم، نگاه هزینه‌ای نیست. امیداورم آینده تیم بسیار خوب باشد.

او افرزود: مشکلات مالی همه جا هست ولی خوشبختانه درصدی از قراردادها را پرداخت کردیم و به زودی هم درصدی دیگر را می دهیم. بودجه ما تامین مالی شده و مدیر جدید هم قول همکاری داده است. از آنجا که برنامه ما تا پایان فصل مشخص است فکر نمی کنم مشکلی داشته باشیم.

مهاجری ادامه داد: خیلی خوب است که بازیکنی در فوتبال ما قدر کسانی که برایش زحمت کشیده‌اند را بداند. کفشگری گفته بود که می‌خواهد با دایی کار کند اما ابتدا استیلی را به عنوان سرمربی معرفی کردند و او هم به ما پیوست. ما از شرایط کفشگری رضایت داریم. میلاد کمندانی هم در دیدار قبل از ناحیه زانو دچار مصدمتی شد اما در ایام تعطیلات می تواند ریکاوری کند.

سرمربی پدیده همچنین گفت: دو سه بازیکن ما خیلی خوب کار می کنند و امیدوارم از دید کی‌روش دور نمانند. تیم ما نسبت به قبل جوانتر شده و نتایج ما هم بیانگر همین مساله است. امیداورم دعوت بازیکنان به تیم ملی انگیزه جوانها را بیشتر کند.

مهاجری در ادامه درباره هدفش از بازی با نفت گفت: هر بازی تفکر ما پیروز شدن است اما نحوه رسیدن به هدف متفاوت است. برابر هر تیمی باید شیوه مخصوص به آن را دنبال کنیم. فردا هم برای بردن به میدان می‌رویم اما با استراتژی خاصی وارد زمین می‌شویم.

وی درباره شناخت از بازیکنانش هم گفت: خوشبختانه از بازیکنان شناخت خوبی داریم. بازیکنانی که به تازگی به ما اضافه شده‌اند هم تلاش می‌کنند جای آنها که نیستند را پر کنند.

/٦٠١402

کد خبر: 667557

وب گردی

وب گردی