گرامیداشت روز خبرنگار/ رسانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به طرز شایسته دانشگاه را معرفی کنند

مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و یاد و خاطره شهید محمود صارمی صبح امروز با حضور دکتر میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در مراسم سالروز گرامیداشت روز خبرنگار ،دکتر طه هاشمی معاون دانشجویی و فرهنگی ، دکتر عقیلی مدیر مسول روزنامه فرهیختگان، مریم جمشیدی مدیر مسول خبرگزاری آنا، حسین منوری مدیر مسول خبرگزاری ایسکانیوز و مدیر روابط عمومی دانشگاه ، قربانی مشاور رئیس دانشگاه و سایر مسئولان حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم دکتر عقیلی مدیرمسول روزنامه فرهیختگان ضمن تبریک روز خبرنگار، از دکتر میرزاده به خاطر نگاه ویژه ای که به مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی دارد تشکر و قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی بعنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان وظایف و مسولیت های ویژه ای به عهده دارند، گفت: مجموعه رسانه های دانشگاه ‌آزاد اسلامی باید دستاوردهای این دانشگاه را به خوبی معرفی کرده و مواظب و مراقب حرکات، گزارش ها و نگاه های ناروا و تبلیغات سو باشند.

وی ابراز امیدواری کرد : مجموعه رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت دکتر میرزاده بیش از گذشته بتوانند به وظایف خود پرداخته و هرروز در راه اعتدال و نشان دادن حقیقت دانشگاه حرکت کنند.

عقیلی همچنین در پایان به برنامه ها و اهداف پیش روی روزنامه فرهیختگان اشاره کرد.

منوری: دکتر میرزاده معجزه اعتماد را به رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی هدیه کرده است

در ادامه منوری مدیر مسئول خبرگزاری ایسکانیوز و مدیرکل روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهدای عرصه قلم و رسانه گفت: امیدوارم این گردهمایی آغازگر سطح بالاتری از رسانه های دانشگاه باشد.

وی ادامه داد: اعتمادی که دکتر میرزاده به مجموعه رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی هدیه کرده، همانند معجزه ای است که متاسفانه حلقه گمشده بسیاری از رسانه هاست.

وی افزود: اما آنچه امروز در رسانه های دانشگاه‌ازاد اسلامی شاهد آن هستیم اعتماد فردی با سابقه اجرایی و مدیریتی قوی است، احیای دوباره خبرگزاری ایسکانیوز و تحولات ساختاری صحیح رسانه های دانشگاه نشان از اعتماد مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی و مسئولان این دانشگاه به اهالی رسانه است.

منوری همچنین از خبرنگاران و همکاران روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد و گفت: در سال گذشته بیش از 2 هزار و 300 خبر در سایت دانشگاه آزاد اسلامی منتشر شده که نشان از تلاش بی دریغ همکاران و خبرنگاران این مجموعه است.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه‌آزاد اسلامی اظهار داشت: مجموعه رسانه ای دانشگاه آزاد اسلامی متعلق به مجموعه ای است که یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی همچنین در پایان از دکتر میرزاده و سایر مسولان این دانشگاه خواست تا خبرنگاران و رسانه های دانشگاه آزاد اسلامی را جزئی از خانواده دانشگاه‌آزاد بدانند.

جمشیدی: رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی جزو رسانه های صاحب نفوذ و موثر در کشور هستند

مریم جمشیدی مدیر عامل خبرگزاری آنا نیز ضمن تبریک این روز گفت: »آمبنای روز خبرنگار مسئولیت پذیری و نقش آفرینی در چارچوب مسئولیت اجتماعی است، که مستلزم داشتن عشق و علاقه به این عرصه است.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاری کاری سخت است، گفت: این کار سخت تر می شود اگر خبرنگار خود را ملزم به رعایت اخلاق و پرهیز از برخوردهای نانجیبانه ای کند که متاسفانه امروز در برخی از رسانه ها شاهد آن هستیم و بازهم سخت تر می شود زمانی که این کار در رسانه ای وابسته به نهاد و یا سازمانی انجام شود.

وی افزود: تجربه من در مدت حضور در خبرگزاری آنا نشان داد که هر کار سختی با رعایت اصل حرفه ای گری و همکاری و همراهی همکاران امکانپذیر می شود و امروز با افتخار اعلام می کنم که در حال حاضر رسانه های دانشگاه‌آزاد اسلامی جزو رسانه های صاحب نفوذ و موثر در کشور هستند.

همچنین در پایان جمشیدی گزارشی از عملکرد این خبرگزاری ارائه داد.

در پایان این مراسم خبرنگاران برتر در حوزه های مختلف با تقدیم لوح و هدایایی تقدیر شدند.

20101

کد خبر: 668079

وب گردی

وب گردی