شهریان: تیراندازی بانوان ایران قابلیت بالایی دارد

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تیراندازی ایران قابلیت بالایی دارد و در آینده نزدیک می تواند بر روی سکو برود.

به گزارش ایسکانیوز، رباب شهریان در مورد نتایج بانوان ایران در این دو روز گفت: المپیک بالاترین جایگاه مسابقات و کسب مدال در این بازیها بسیار سخت است. در تیراندازی همه تلاششان را کردند و ششمی الهه احمدی نتیجه بسیار خوبی است.
وی در ادامه افزود: بانوان ایرانی باید در رقابت های بین المللی بیشتری حضور داشته باشند تا در آینده صاحب مدال در این رشته شویم.
شهریان تاکید کرد: تیراندازی ایران این پتانسیل را دارد که در آینده ای نزدیک بر روی سکو برود و این امر مستلزم حضور در مسابقات بیشتر است.
وی تصریح کرد: حضور ٩ ورزشکار بانوی ایران در المپیک ریو نشان می دهد ما می توانیم در آینده موفق باشیم. حضور زنان در این آوردگاه خود موفقیت است و نتایج بدست آمده نشان می دهد همه تلاش خود را برای کسب بهترین نتیجه انجام داده اند.
سی و یکمین دوره بازی های المپیک 2016 از روز شنبه 16مردادماه در ریودوژانیرو برزیل آغاز شد.
کاروان ورزشی ایران با 64 ورزشکار در 14 رشته بوکس، پینگ پنگ، تیراندازی، تیر و کمان، قایقرانی، وزنه برداری، دوومیدانی، تکواندو، جودو، شمشیربازی، والیبال، کشتی آزاد و فرنگی، شنا و دوچرخه سواری در این دوره از بازیهای شرکت کرده است.
402/601

کد خبر: 668103

وب گردی

وب گردی