هاشمی: فدراسیون ها شارژ مالی شده اند

معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه همه فدراسیون ها پیش از اعزام به ریودوژانیرو شارژ مالی شده اند، گفت: آمادگی کمک دوباره را داریم.

به گزارش ایسکانیوز، «سیدمناف هاشمی» که در سالن محل برگزاری مسابقات تیراندازی بازی های المپیک 2016 حضور یافته بود، تصریح کرد: به دلیل شلوغی مسیر پس از پایان مسابقه به سالن رسیدیم و از این مشکلات در المپیک ریو بارها اتفاق افتاده است.
وی در توضیح این موضوع به خبرنگاران گفت: به دلیل اتفاقی که برای یکی از هواپیماها در دبی رخ داد، پرواز ما از تهران به این شهر با سه ساعت تاخیر انجام شد. به همین دلیل پرواز دبی به سائوپائولو را از دست دادیم و ١٢ ساعت معطل شدیم و درنهایت به مراسم افتتاحیه نرسیدیم.
هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا فدراسیون ها پیش از اعزام شارژ مالی شده اند، گفت: به جز فدراسیون والیبال که به منظور برپایی اردو زودتر به ریو آمده بود، سایر فدراسیون های المپیکی دو روز قبل از اعزام شارژ مالی شده اند.
معاون مالی وزارت ورزش ادامه داد: بیش از ٤٥ درصد بودجه فدراسیون ها را پرداخت کردیم؛ ضمن اینکه فدراسیون جانبازان و معلولین را هم فراموش نکرده و به آنها کمک کردیم تا فدراسیون های المپیکی دغدغه مالی نداشته باشند.
هاشمی درباره دلایل سفرش به ریو اظهار داشت: با دو هدف به برزیل آمدم. هدف اول حل مشکلات مالی احتمالی است. هر چند رییسان فدراسیون ها در این موضوع نقش دارند، اما در کنار آنها خواهیم بود.
معاون توسعه مالی و پشتیبانی وزرات ورزش با اشاره به اینکه دومین هدف وی این است که زیر ساخت ها و امکانات کشور برزیل را از نزدیک مشاهده کند، توضیح داد: بررسی ورزشگاه های محل برگزاری مسابقات مختلف می تواند به ما در بحث زیرساخت ها کمک کند.
402/601

کد خبر: 668116

وب گردی

وب گردی