تراکتور با ژنرال به صدر نزدیک می شود

تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری سه بر یک مقابل پیکان تهران به رتبه سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های ایران صعود کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در آخرین دیدار از هفته سوم لیگ برتر باشگاه های ایران تیم فوتبال تراکتورسازی، عصر امروز (یکشنبه) در ورزشگاه اختصاصی خود میزبان پیکان تهران بود و با ارائه نمایشی سراسر هجومی به برتری سه بر یک دست یافت.
تراکتورسازی با هدایت «امیر قلعه نویی» با کسب این پیروزی خانگی پنج امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کرد. هم اکنون پرسپولیس با 7 و سپاهان اصفهان با 6 امتیاز اول و دوم هستند.
پیکان نیز با 2 امتیاز و تفاضل گل منهای 2 به رتبه چهاردهم سقوط کرد تا بازهم تیم های تحت هدایت «مجید جلالی» آغاز خوبی در لیگ نداشته باشند.
در دقیقه 24، حرکت «محمد ایرانپوریان» از جناح راست و پاس او به «لوسیانوادینیو» رسید و این مهاجم برزیلی با ضربه ای تماشایی، دروازه پیکان را باز کرد.
در دقیقه 26، «محمد ابراهیمی» با حرکتی انفرادی از میانه میدان و جا گذاشتن چند مدافع پیکان، شوت زیبایی را به سمت دروازه میهمان روانه کرد تا دومین گل تراکتور به نام وی ثبت شود.
در دقیقه 28، «امیرحسین صادقی» مدافع پیش تاخته و باتجربه پیکان توپ ارسالی روی دروازه تراکتور را به ضربه سر و گل نخست تیمش تبدیل کرد و اختلاف را کاهش داد.
در نیمه دوم نیز برتری تراکتور بر روند بازی ادامه یافت تا در دقیقه 51، «جاسم کرار» گل سوم را به ثمر رسانده و هواداران را غرق در شادی کند.
** ترکیب تراکتورسازی تبریز:
محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، سعید آقایی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، سروش رفیعی، جاسم کرار، محمد نوری(سینا عشوری)، لوسیانو ادینیو(شهرام گودرزی) و محمد ابراهیمی.
** ترکیب پیکان تهران:
رحمان احمدی، امیرحسین صادقی، سیاوش یزدانی، آرمان قاسمی، علی حمودی، ابوالفضل ابراهیمی، محمد صادق بارانی، مهدی شیری، سیامک نعمتی(آراز امامعلی)، بهادر عبدی(شهریار مقانلو) و گادوین.
402/601

کد خبر: 668128

وب گردی

وب گردی