نوروزیان: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع می کنم

نماینده تیراندازی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو بعد از حذف از این بازی ها گفت: به تجربه کم خود باختم و درحال حاضر شرایط مناسبی ندارم.

به گزارش ایسکانیوز، پوریا نوروزیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مانند بقیه ورزشکاران کمبود امکانات نداشتم، در تفنگ بادی مشکل فشنگ نداشتم و همه تلاشم را انجام داده بودم تا جواب حمایت ها را بدهم.
وی افزود: اما خوب المپیک است و استرس هایی که فقط باید در المپیک باشید تا آن را درک کنید و امیدوارم مشکلات مربوط به حمایت از ورزشکاران در همه رشته ها و برای همه ورزشکاران یک بار برای همیشه حل شود.
نماینده تیراندازی ایران در بازی های المپیک 2016 ریو تاکید کرد: حمایت های مناسبی از من به عمل آمد و در یک سال آخر با خیال آسوده تمرین می کردم و مسابقه می دادم، ولی با این همه معتقدم باید در نگاه به ورزشکاران یک دگرگونی اساسی ایجاد شود.
نوروزیان با اشاره به در پیش بودن مسابقات جهانی تیراندازی گفت: به محض بازگشت به ایران تمریناتم را شروع می کنم تا برای این مسابقات آماده شوم. من از حالا نگاهم به چهار سال آینده است و در نظردارم در توکیو با تجربه ای که از بازی های ریو کسب کردم موفق شوم.
وی افزود: برای اینکه در توکیو روی سکو باشم، باید حهار سال فقط و فقط تمرین کنم و به دنبال حواشی نباشم. از هیچ فردی انتظاری نداشته و می خواهم خودم برای این سالها برنامه ریزی کنم.
پوریا نوروزیان در رقابت های تفنگ ١٠متر بادی با کسب ٦٢٢.٢ امتیاز در رده بیست و دوم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند. در این ماده تیراندازانی از ایتالیا، روسیه و کرواسی اول تا سوم شدند.

401/601

کد خبر: 668367

وب گردی

وب گردی