قرارداد 25 میلیون یورویی خسه با پاری سن ژرمن

مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید با عقد قراردادی پنج ساله به قهرمان فصل گذشته لیگ فرانسه پیوست.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار بیانیه‌ای در سایت رسمی خود اعلام کرد که با خسه رودریگس، مهاجم اسپانیایی تیم فوتبال رئال‌مادرید قراردادی پنج ساله به ارزش 25 میلیون یورو منعقد کرده است.

در همین حال باشگاه رئال‌‌مادرید هم در سایت رسمی خود خبر انتقال خسه به پارک‌دو‌پرنس را تأیید و در عین حال اعلام کرده است که هیچ بندی مبنی بر اینکه این باشگاه اجازه پس گرفتن مهاجم خود را از قهرمان فرانسه دارد، گنجانده نشده است.

در بیانیه باشگاه رئال آمده است: باشگاه رئال مادرید مایل است از خسه رودریگس بابت سال‌های تعهد و حرفه‌ای‌گری که در این تیم نشان داد تشکر کند.

خسه نیز به سایت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: بسیار خوشحالم که به پاری‌سن‌ژرمن که به یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا تبدیل شده است، ملحق می‌شوم. همچون این باشگاه، من برای فصول پیش رو اهداف بزرگی در سر دارم و برای من کار کردن زیر نظر اونای امری که از نظر شهرت و کیفیت کاری به عنوان یک سرمربی، در اسپانیا و اروپا پیشرفت زیادی داشته است. من بی‌صبرانه منتظر آغاز کارم زیر نظر او هستم.

خسه پس از حاتم بن‌عرفه، گرزگورز کریچوویاک، توماس مونیر و جووانی لوسلسو، پنجمین خرید تابستانی امسال پاری‌سن‌ژرمن است.

او فصل گذشته 38 بازی برای رئال‌مادرید انجام داد و 6 گل زد. خسه تنها در 11 بازی از آن 38 بازی در ترکیب اصلی رئال‌مادرید قرار گرفت. بازگشت آلوارو موراتا از یوونتوس به رئال‌مادرید شانس رسیدن خسه به ترکیب اصلی رئال‌مادرید را کمتر از قبل کرد و به همین دلیل او که اولین بازی‌اش را در ماه مارس سال 2012 برای کهکشانی‌ها انجام داد، تصمیم به ترک سفیدپوشان مادرید گرفت.

401/601

کد خبر: 668372

وب گردی

وب گردی