حسینعلی امیری: دولت از حقوق های نامتعارف دفاع نمی کند

معاون امور مجلس رییس جمهوری با بیان این که دولت از کسانی که حقوق های نامتعارف گرفته اند، دفاع نمی کند گفت: تعداد افرادی که حقوق های نامتعارف دریافت کرده اند کمتر از 50 نفر است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری ظهر امروز - سه شنبه - در نشستی با خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره رویکرد و عملکرد دولت در برخورد با فیش های حقوقی نامتعارف اظهار داشت: در پرداخت حقوق باید عدالت رعایت شود و دولت از این که عده ای حقوق نامتعارف گرفته اند، دفاع نمی کند.
وی افزود: رییس جمهوری به محض اطلاع بررسی ریشه ای این موضوع را دستور داد و این که کسانی که حقوق های غیرمتعارف گرفتند، برکنار شوند.
معاون امور مجلس رییس جمهوری با بیان این که در دولت تعداد افرادی که حقوق نامتعارف گرفته اند کمتر از 50 نفر است، اظهار داشت:از نظر دولت طرح این موضوع فرصتی برای اصلاح نظام پرداختی کشور شد چرا که دولت یازدهم خالق و واضع این قوانین پرداختی نبوده است.
امیری خاطرنشان کرد: البته تمامی پرداختی های دولت به سمع و نظر دستگاه های نظارتی می رسد و دیوان محاسبات و سازمان بازرسی این پرداختی ها را دیده اند، اما آنچه باید بدان توجه شود برخورد مبنایی و حقوقی با این موضوع است.
وی تصریح کرد: اگر با این موضوع سیاسی برخورد کنیم و اگر این موضوع به ابزار سیاسی برای زدن مدیران دولتی تبدیل شود، شکل جناحی به خود می گیرد و کار آسیب می بیند.
معاون امور مجلس رییس جمهوری افزود: ما باید این موضوع را یک فرصت بدانیم تا نظام پرداخت های کشور اصلاح شود.

202/201

کد خبر: 668575

وب گردی

وب گردی