زهرا نعمتی مغلوب حریف روس شد

زهرا نعمتی بانوی کماندار معلول ایران که سهمیه بازی های المپیک را کسب کرده بود، در نخستین رقابت خود در بازی های ریو 2016 مغلوب حریف روس شد.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا نعمتی بانوی کماندار ایران در اولین مسابقه دور حذفی خود در مسابقات تیروکمان المپیک برابر نماینده روسیه شکست خورد و به دور بعد راه نیافت.
زهرا نعمتی که در مرحله مقدماتی و تعیین رنکینگ رقابت های تیراندازی با کمان المپیک در رده چهل و نهم ایستاده بود، امشب برای حضور در مرحله حذفی و در جدول یک سی و دوم به مصاف «اینا استپانوآ» از روسیه رفت.
در این مسابقه هر ورزشکار در 4 راند و در هر راند 3 تیر به هدف نشانه می گرفت. نعمتی به ترتیب در راندهای این رقابت 21، 28، 26 ، 26 امتیاز کسب کرد و در مجموع با نتیجه 6 بر 2 برابر این حریف روس نتیجه را واگذار کرد.
نعمتی در مجموع 110 بر 101 مغلوب نماینده روس شد.
پرچمدار کاروان ورزشی ایران که در ریو در کانون توجه رسانه ها قرار داشت، بعد از کسب این نتیجه خیلی ناراحت بود و با چشمانی اشکبار زمین مسابقه را ترک کرد. نعمتی در این مسابقه نیز مورد توجه نمایندگان رسانه های خبری حاضر در مجموعه تیراندازی المپیک قرار داشت.
معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان بعد از پایان این مسابقه به دیدار نعمتی رفت و او را دلداری داد و برایش آرزوی موفقیت در بازی های پارالمپیک کرد.
زهرا نعمتی که مدال طلای بازی های پارالمپیک 2012 لندن در ماده ریکرو انفرادی را در پرونده کاری خود دارد، سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک 2016 ریو را نیز کسب کرده است.

601/601

کد خبر: 668661

وب گردی

وب گردی