نسیمی شاد:برای شکستن رکورد ایران تمامی تلاش خود را کردم

تنها نماینده شنای ایرنا در المپیک ریو 2016، گفت:برای موفقیت در المپیک و شکستن رکورد ایران تمامی تلاشم را کردم، ولی متاسفانه موفق نشدم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ریو، آریا نسیمی شاد امروز در شنای ٢٠٠ متر قورباغه در المپیک ٢01٦ ریو به رقابت با حریفانش پرداخت و در بین هفت شرکت کننده با ثبت زمان دودقیقه و 20 ثانیه و 18 صدم ثانیه در رده هفتم قرار گرفت.
این شناگر ١٧ ساله در پایان رقابت خود گفت: تمام تلاشم را کردم اما متاسفانه موفق نشدم رکورد ایران را بزنم.
وی درباره فضای رقابت های المپیک نیز گفت:حس خیلی خوبی است وقتی که با رقبای قدرتمتد و خوبی رقابت می کنی و تجربه گرانسنگی به دست آوردم.
نسیمی شاد عنوان کرد:از تجربه شناگرانی که قبلا در المپیک حضور داشتند استفاده کرده و می دانستم جو مسابقات چگونه است با این حال امروز به این نتیجه رسیدم که المپیک حال و وهوای دیگری دارد.
وی با بیان اینکه امکانات در ایران با اینجا تفاوت دارد نیز، گفت:همه چیز در اینجا متفاوت است و اگر همین امکانات را در اختیار داشته باشیم نتایج بهتری می گیریم.
نسیمی شاد درباره اینکه رکورد در المپیک ٢ ثانیه کمتر از رکورد بود خاطرنشان کرد:طی سه ماه گذشته دو بار در مسابقات شرکت کردم و خیلی انتظار بیشتری از خودم نداشتم، امیدوارم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم.

401/601

کد خبر: 668663

وب گردی

وب گردی